Hyvää huomenta! Nimiehdotuksia karhuille?Ehdotukseni:Nipsu ja Napsu:)

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...4_ul.shtml

Avainsanat: jääkarhu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2011 - 09:14

Jörski ja Paavo.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 26.02.2011 - 09:36

Doris ja Boris -kumpiakohan lie, tyttösiä vai poikasia?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 09:47

Nuusku ja ötö ,aivan mahtavat pienent söpöläiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 09:53

Birahi & Burahi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 10:02

Leijonakuninkaasta lainataan nelisormimangusti Timon ja pahkasika Pumban nimiä.
Siis ihanat piirrettyhahmot Timon ja Pumba, nimet sopisi myös ihanille pikkuruisille
jääkarhun poikasille ja poikiahan nuot olivat. :)

Lisätty: 26.02.2011 - 10:33

Oih tai sitten Jaki ja Nuka, pienet orvot karhunpojat. Piirretty klassikko 1980 luvulta. www.youtube.com/watch?v=4aBsHl2kpH4 Näillä söpöillä jääkarhun pennuilla, kun on mami, niin Jaki ja Nuka ei olisi enään orpoja. :)

Lähteet:
Tuli vaan tuo hassun hauska kaksikko mieleen. Söpöt orvot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 10:48

Pieniä söpöläisiä ovat, ainakin näin elämänsä alkutaipaleella. Söpö ja Nöpö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 11:18

Luru ja Lörö

(lainattuja nimiä nämäkin, muistatkos mistä?)

nimiehdotus siitä syystä että näiltä pieniltä veijareilta menee varmasti maha kuralle kun aikanaan tajuavat että ovat syntyneet elinkautiseen vankeuteen ilman mahdollisuutta ikinä päästä elämään päivääkään luontaisessa elinympäristössään .....

vaikka joitakin perusteita eläinten tarhaamiselle ja pitämiselle eläintarhoissa pystynkin jotenkin ymmärtämään, jopa hyväksymään, niin sittenkin minulle useimmiten tulee paha mieli näitä elinkautisia katsellessa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 12:51

Jos mamma kerran on nimeltään Freedom.... Miten olisi Joy ja Happy? Tai vaikkapa Sol ja Sky ? Vähän vaikeaa kyllä, kun ei pienten sukupuolia vielä tarkkaan tiedetä. Mutta taatusti on henkilökunnalla hauskaa nimiä keksiessä.Vai pistävätköhän taas nimenkeksintäkilpailun käyntiin? Onnea ja pitkää ikää karvanasseille !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 15:59

Lirita ja Pirita nimet "Onnellisen miehen" mukaan (Arto Paasilinna).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 17:26

Suloisia pikku nalleja. Kassu ja Kaisa ovat minun ehdotukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 17:59

Laitetaan vaikka Lissu ja Lasse, ovat ihanan pieniä palleroisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 14:11

Siinähän ovat : Vappu ja Suvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 15:15

Tytti ja Torsti,olivat minun kissojen nimiä aikojenalussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 04:10

Nöpö ja Nasu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 16:11

räyh ja rouh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:04

Otso ja Otto :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 19:00

Putte ja Pietu?
no mutta Viti ja Valko tietty ;)