Mitä vastata kysymykseen miksi noususuhdanne ja miksi laskusuhdanne?

Hajoon tähän kansantalouden tehtävään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.10.2008 - 16:21

Suhdannejakso muodostuu nousu-, korkea-, lasku- ja matalasuhdanteesta. Suhdanteet ovat seurausta lyhytaikaisen kokonaiskysynnän muutoksista. Niitä pyritään tasoittamaan taloudellisen epävarmuuden sekä talouden häiriötilojen poistamiseksi.

Viisaammat toivottavasti vastaavat täydentävämmin tähän kysymykseesi...

Lisätty: 01.10.2008 - 16:24

Linkitys ei onnistu taaskaan..
materiaalit.internetix.fi/fi/opintojaksot

Lähteet:
materiaalit.internetix.fi/fi/opintojaksot/9historia/taloushistoria/talouspolitiikka

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.10.2008 - 18:29

tässä vastauksessa ei ole viisautta nähtykään,miksei anonyymi itse katsele tietokoneelta näitä suhtanteita,sieltä töytyy noihin kysymyksiin tosi paljon tietoa,tarkistin ne internetistä,eihän se opi käyttämään koko vejettä ,vaikka seon helppoa,suhdanne juttuja löytyy luettavaksi vaikka moneksi viikoksi jos hakee niitä itse koneelta,tähän ei voi kaikkia linkkejä hakea niitä löyty niin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2008 - 01:14

Tuopi jännitystä elämään ainakin sijoittajalle

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.10.2008 - 20:51

Noususuhdanne tarkoittaa sitä,että elinkeinoelämällä ja sen kautta ihmisillä menee hyvin.Laskusuhdanne päinvastaista.