Tulin eilen Egyptiin. Uskaltaisitko tulla perässä, jos kerron, että täällä on ihan turvallista.

Lisätty: 26.02.2011 - 18:03

Luin tässä taannoin joidenkin muiden maiden ulkoministeriötiedotteita. Esimerkiksi Portugali tuntui vaaralliselta, ja moni muu maa paljon vaarallisemmalta kuin Egypti. En ole Kairossa, vaan Punaisenmeren rannalla. Täällä on nyt tosi hiljaista, kun kaikkialta Euroopasta vedettiin turistit pois. Minäkin tulin helmikuun alussa. Mutta mitään ihmeellistä ei täällä ole tapahtunut. Rauhallista joka puolella, eikä turisteja hillumassa...

Avainsanat: vallankaappaus turvallisuus egypti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2011 - 22:51

Tulossa ollaan.

Kysyjän kommentti

Hyvä, että olet tulossa Egyptiin. Matkailu on tämän maan köyhille ihmisille yksi tärkeimmistä elinkeinoista. Siksiki matkailu tänne on ihan humanitäärisestikin hyvä vaihtoehto. Demokratiaa tai ei, tavalliset ihmiset hyötyvät suoraan siitä, että turistit tulevat tänne hotelleihin ja ostelevat matkamuistoja ja syövät ravintoloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2011 - 21:10

En uskalla tulla!
(Menen ensin Tasmaniaan.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 21:21

Luulempa vaan, että en tulisi.Mutta NAUTI Sinä siellä ja pysy poissa kahnauksista.Toivottavasti paikka pysyy rauhallisena :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.02.2011 - 21:39

Tokihan minä sinua uskoisin, mutta jätän silti tulematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 21:53

Miksikä en uskaltaisi. Veljeni oli sillon kun ne rupesi niitä tuomaan pois sieltä. Tulivat hiukan ennen sitä. Olivat 2 v.kkoa siellä. Sanoi että loma meni ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 22:17

Kiitos vain kutsustasi , en minä uskaltaisi, matka on pitkä ja pimeä tie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 00:17

Kiitos kutsusta, tulisin jos pääsisin. Kai minä uskaltaisin, kun kerran turvallisuuden lupaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 08:00

Kyllä uskaltaisin tulla, hölläsihän UM:nkin matkustussuosituksia, mutta ensin hoidetta Intian reissu alta pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 09:59

Heinäkuussa ollaan tulossa kahdeksi viikoksi...
Siis ei pelota..
Mites tuo sotilashallinto näkyy, matkakohteessasi...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 10:58

Empä taitaisi tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 12:16

Uskon kylla sanojasi mutta empä silti varmaan uskaltais tulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 13:21

kerrot tai et, uskaltaisin siltikin,

mutta lähtemiseen täytyisi löytyä jokin parempi syy kuin rohkeuden osoittaminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 15:05

Ei oo, eikä tuu nimittäin matkaa sinne Egyptiin. Ehkä sitten kun se on demokraattinen valtio. Taitaa mennä vielä pitkä aika muutoksen toteutumiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 17:19

Pidä huolta itsestäsi siellä ja ole varovainen. Ei ole lähisuunnitelmissa Egyptin matkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 22:00

Ehdottomasti olen tulossa jossain vaiheessa. Kiitos vaan kutsusta. Aion omatoimimatkalle historialliseen Egyptiin, joten Punaisella merellä emme tapaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 08:34

sanotaan näin etten tulisi egyptiin ellei henki olisi kyseessä. en näe itseäni missään tapauksessa kyseisessä maassa. oli rauha tai ei.