Oletteko koskaan osallistuneet minkäänlaiseen missikisaan? Leikkimieliseen tms jossa ulkonäkö voittaa tai pitäisi voittaa.

Avainsanat: missikisoihin osallistuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2011 - 13:39

kerran reissussa tuomaristoon ...

Kysyjän kommentti

No niin. Ainoa virallisesti missikisoihin osallistunut. Taisit päjätä hyvin. Meniköhän veikkauksesi 5.3. oikein?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2011 - 19:56

Ei ole tullut moiseen ryhtymään vaikka nuorena olis ollutkin mitat kohdallaan..
Pitäis varmaan nyt osallistua isoäiti kisaan kun olen niin pehmeä ja pyöreä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 20:13

Miss Isoäiti kisaan voisin osallistua nimenomaan näkövammaisten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 20:14

Kyllä! Koiran kanssa on osallistuttu :) Oli epävirallinen luokka epävirallisessa näyttelyssä tuo kaunein omistaja sekä koira.Ei ihan voitettu, vaikka kuulemma toisiltamme paljon näytettiinkin....Minusta se oli pieni loukkaus kaunista Norwichinterrieriäni kohtaan :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.02.2011 - 21:36

Ei ehei. Eivät järjestäjät olisi huolineet edes ilmoittautumistani.
Mutta mannekiinina olen ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 10:12

En ole osallistunut.
Nuorena olin aivan varma, että lähden Sanelma Vuoren mannekiinikouluun. Mutta ei käynytkään niin. Lähdin maatilalle emännäksi ,miehelleni vaimoksi ja lapsiemme äidiksi.
En ole katunut vaikka mannekiinia ei tullutkaan. Olenhan saanut olla maatilalla mannekiini. Tämä on vapaampaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 12:25

En ole ollut enkä ole edes harkinnut asiaa, mutta seuraan kyllä missikisoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 15:00

Ei ole tullut osallistuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 17:37

Tällä pärställä ja ulkomuodolla ei ole asiaa edes leikillään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 15:18

En ole koskaan osallistunut mihinkään kauneuskilpailuihin,en ole ilennyt,mutta alkon mannekiininä olen kyllä toiminut joskus.