Kenen "julkkiksen" kanssa haluaisit lähteä matkalle?

Keneen haluaisit oikeasti tutustua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.03.2011 - 19:05

taidan ottaa peilin vaan mukaan. julkimoista on haittaa lomailussa kun kauhee tunku ja säpinä ympärillä ja sitten käsi väsyy kun pitää nimmareita jaella.
mä ja peili voidaa pistää sunnyt naamalle ja leikkiä missiooonia ja agenttia. ihan iteksemme vaan tiedettäis että kuuluisia ollaan ;)

mitä tutustumiseen tulee - olen aina miettinyt mitä Jack Sparrow´n nupissa oikeesti liikkuu.

Kysyjän kommentti

Eipä taida "piraatti" itsekään tietää, mitä päässään liikkuu :) Kiitos hauskasta vastauksesta !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2011 - 18:25

Virve Rostin kanssa, voisi olla ihan kivaa. Osaa muutenkin nauttia elämästä.Uskoisin että olisi kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 18:56

haluaisinpa hyvinkin, taidan lähteäkkin, mutta se kielsi mainitsemasta nimeään ; D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 19:48

No enpä taida ottaa ketään..
Mutta oman ukko kultani kyllä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 19:56

Konttisen kanssa lähtisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 20:04

Varmaankin Harjakaisen kanssa. Menee nääs firman piikkiin, luulisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 20:15

Evankelista Petri Patronen, sympaattinen puhuja.
Ei Annan tarvitsisi olla mustasukkainen. Ei ole selllaista fiilistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 20:29

Presidenttimme Tarja Halosen matkaan lähtisin mielelläni. Pääsisin nopeasti ohi kaikkien turvatarkastusten, ja olisi turvallista kulkea "ammattisaattajien" matkassa. Ja varmasti pidempikin matka sujuisi keskustellen, sillä hän on avarakatseinen ja sivistynyt ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.02.2011 - 21:30

Tietenkin Sillanpään Jartsun kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 00:10

Otan tarjouksia vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 10:56

Ehdokkaita vielä monta, valinta vasta menossa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 11:24

Munamiehen.. eipähän tulisi sillä reissulla ainakaan tylsää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 12:32

Hmm.. Jonkun laulajan tai näyttelijän kans mutta en tiiä kenen, monta vaihtoehtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 15:14

Tukiaisen kanssa tietenkin ja seittämän päivää lehti maksas matkan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 22:04

Martti Syrjän kanssa. Mielenkiintoinen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 17:41

Maja Ivarssonin kanssa nyt ainakin. Ja olisi niitä ehdokkaita muitakin. Eivät vain taida minua huolia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:01

Ehdottomasti Tomi Metsäkedon :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.03.2011 - 13:19

Sanotaan näin että Mr Mallorcan kanssa :) Let's go!