Mitä olet mieltä tekokynsistä naisilla?

Kauniit?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.02.2011 - 21:28

Joskus ne ovat kauniimmat kuin omat. Itse en ole tarvinnut, mutta esim. kynsien pureksijoille sopivat hyvin.

Kysyjän kommentti

Kiitos nokkelasta vastauksesta. Itse en ole vielä ehtinyt minkäänlaisia tekokynsiä kokeilemaan.Pistetään harkintaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2011 - 18:28

Eipä mitään vastaankaan. Ihan jees. Onhan ripsiäkin miksi ei kynsiä. Peruukeitakin käytetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 18:39

Mielestäni juhlissa ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 19:04

no niitäkin on kovin monen näköisiä ja toisilla jopa ihan tarpeeseen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 19:42

Onhan nuo nätit mutta monilta olen kuullut että pilaavat omat kynnet jotka ovat alla...
Joten se siitä kauneudesta, miksi pilata omansa...

Lisätty: 25.02.2011 - 19:43

Miniäni tekee monille geelikynsiä ja asiakkaista riittää, mutta olen muutamalta kuullut tämän että omat kynnet kärsivät..
Mutta silti vaan geelikynsiä koko ajan ottavat...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 19:59

Olen nähdyt allergisen reaktion muutamalla ihmisellä ja tiedän mitä myrkkyä siitä liimasta leviää elimistöön. En suosittele kellekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 20:19

Jaa voi toisille sopia, mutta ei mamma enään ottaisi, vaikka ostin kirpparilta käyttämättömiä
kynsilakkoja 4 eurolla 5 pulloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2011 - 21:09

En pidä. Omat kynnet riittää ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 00:09

Kauniit ne ovat, mutta eivät sovellu työmyyrälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 10:13

Kaikenlainen naisellinen lisä silloin tällöin on aina paikallan, vaikka puolet kauneudesta tulee sisältäpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 12:01

Käyttäköön ken haluaa. Itse en pidä kovinkaan tarpeellisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 12:28

Ihan kivoja ne on. Mutta itse en käytä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 22:09

Muutama ystäväni käyttää tekokynsiä ja ne ovat ok. Minulla on luonnostaan todella vahvat kynnet, joten en tarvitse tekokynsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 08:36

sehän nyt riippuu ihan siitä sormenpään omistajasta ja niistä kynsistä.
joillekin sopii - ite en laittais.
ihan työnkin takia ja mulla sellaset töppösormet ettei taitais sopia sitte millään kuvioon ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 09:02

En pidä. Omat kynnet riittävät vallan hyvin. On lähinnä rahan ansaintakeino.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 11:43

Ne ovat kauniita kynsiä, ihailen niitä, mutta en itselleni halua sellaisia laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 18:00

Kauniit, jolleivat ole aivan älyttömän pitkät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 22:55

On kyllä kauniita..itse en voisi ajatella sellaisia.Tyytären tytär kyllä sellaisia laittattanut,kun Saksassa ne on edullia laitattaa.