Pelkäätkö ötököitä?

Hurjin muistosi kohtaamisesta ötökän kanssa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.02.2011 - 12:00

Luontokappaleita kaikki tyynni. Kulkekoot rauhassa. Varsinkin hämähäkit mökillä, jotka toimivat "talkkareina" ja korjaavat muut otukset parempaan talteen.

Kysyjän kommentti

Kiitos hauskasta vastauksesta :) Varmaan joka öttiäisellä paikkansa ja hommansa,pienemmilläkin.Mukavaa illan jatkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2011 - 18:32

En niitä pelkää olen sinut niitten kanssa.Kesällä tossa juhannuksen seudulla hyttyset ja mäkärät kaikkein pahempia.Ennen vuosia sitten oli lutikoita ne vasta inhottavia oli. Mihin lienee hävinneet.Täitä oli kovasti , nekin vähentyneet. Tietysti ampiaisen pisto ikävä. Olen allerginen pistolle.Otan yleensä kyy tapletin sitten rauhoittuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 19:00

mitä noita pelkäämään, useimmathan niistä on ihan tallattavan kivoja, vai kuinka ?

valperi.blogspot.com/2007/08...asski.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 19:38

Joskus kauan sitten pelkäsin vaikka minkälaista pientä ötökkää enää en..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 20:19

Inhoan en pelkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 20:33

Eihän noita pelkäämään tarvitse ruveta. Juuri äskenkin tapoin melkoisen kokoisen torakan, Pitkään se sätkytteli, ennen kuin heitti henkensä. Iljettävää, mutta muutenhan en olisi siitä lopullisesti päässyt eroon. Jos olisin heittänyt sen ikkunasta, niin mistä tiedän, ettei se huomenna olisi taas kiivennyt seinää pitkin, ja pujahtaut jostain kolosta takaisin sisälle?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 20:35

En mä nyt varsinaisesti pelkää, en vain tykkää. :/ Kerran sain slaakin kun hirvikärpänen käppäili paitani alle. IISKH!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2011 - 21:07

En pelkää. Eikä niiden kanssa ole päässyt muistoja pahemmin syntymään. Pari ampiaisen pistoa ja muutama hirvikärpäsen purema.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.02.2011 - 21:27

Hieman on syytä pelätä joitakin ökkösiä - olen nimittäin allerginen aika monen pistolle. Ampiainen on pahin, sitten tulee mäkäräinen eikä hyttynenkään minua kovin helpolla päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 00:07

En pelkää, mutta inhoan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 08:26

En suoranaisesti pelkää, mutta osa on todella ihottavia.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 12:35

Empä oikeastaan pelkää, mutta inhoon kylla sitaki enemmän!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 22:11

Araknofobiani estää turhan eksoottiset matkasuunnitelmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.02.2011 - 08:38

KAIKKI ötökät on kamalia. jotenkin vaan paniikki huuto nousee jo kurkkuun ku hämyri on liian liki liian äkkiä etten huomannu, samoin koskee kastematoa, koppista ihan mitä vaan.
jos ne tossa kulkee ja huomaan ne ajoissa eikä liian liki - ok, muuten............IIIIK.
joudun kyllä tottumaan täällä maalla jos meinaan pihaani laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 09:34

Ovat aika pieniä kooltaan, en pelkää, mutta ovat inhottavan näköisiä monet kyllä. Pelkään karhuja ja susia, niitä en haluaisi kohdata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 11:45

En minä ötököitä pelkää, isompia elukoita kylläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:59

Hämähäkit on kaikkein ällöttävimpiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 23:34

Punkkia pelkään,kun on kerran punkki puraissut...meinasin että henki menee..