Katsotko televisiosta satuhäitä kakkoselta torstaisin?

Jos katsoit eilen ,mitä mieltä olit morsiamen käytöksestä?Mielestäni sulhasta vietiin,kun pässiä narussa.

Avainsanat: satuhäät sulhanen pässi narussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2011 - 09:58

Joo kyllä katsoin.samaa minäkin mietin. Eipä morsieamelta ollut kuitenkaan nauru karannut.No kyllä näitä on aiemmin myös tullut katsottua. Monenlaisia on häitä sanon minä.Omat häät tulevat aina silloin muistoihin kun niitä katson.

Kysyjän kommentti

Iloa ja naurua pitää elämässä olla, muuten ei jaksa elää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2011 - 10:01

Täytyy tunnustaa, että en kuulu satuhäiden katsojiin. Yhden jakson tuijottelin joskus sarjan alkumetreillä sen puoliväliin, sitten väsähdin ja suljin tv:n kyllästyneenä koko ohjelmaan. En vieläkään ymmärrä mitä mielenkiintoista on siinä, että meille näytetään useimmille katsojille täysin vieraiden ihmisten häävalmisteluja vaikka kaikille lienee itsestään selvää ettei niistä kuin pieni osa kerro siitä mitä hääparille läheisineen on oikeasti häissä ja niiden valmisteluissa tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:03

Niinhän minä luin mainoksesta, mutta nehän tulee toistona, jos onnistuisin sen katsomaan.
Onhan ne joskus omituisia olympilaisia. Tuntuu kun katsoo, tietääkö ne lapsiparat häiden laitosta
mitään. En ole oikein reipasta häiden valmistelujen laittoa nähnyt morsiamen taholta ja kyllä ne sulhasetkin
vain puvun sovituksessa käyvät.
Omani "tahtomiset" olivat pienet perhepiirissä,mutta kyllä maar minun täytyi leipoa ja laittaa.
No elmä on sitten sen jälkeen sitä karumpaa, mitä huonompi ote itse alkuunkin jo on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:12

Oli kaunis tyttö kieltämättä. Taisi olla vanhempiensa ainoa lapsi. Ei muuten nuori fiksu nainen noin luontevasti ajattele asioista noin. Ilmaisi omia tuntemuksia kovasti joka pienimmänki .Tarttui sellaisiin asioihin suurella äläkällä ,joka minun menoa ei olisi haitannut pätkääkään.Olisi voinut pitää mölyjä joissain asioissa mahassansa.Muuten kuvan kaunis tyttö. Oli lapsena saanut kaikkensa vanhemmiltaan periksi. Viittasi siihen.Poika oli kovin rauhallinen ja pysyi viilipyttynä. Siitä sulhanen sai pisteitä. Oli aikuisempi ja visiin jo lapsena valmiiksi nöyryytetty.Ei tämänpäivän 25v jaksa kuunnella yhtään tyttöjen tuollaisia valituksia ja höpinöitä.Eihän niillä ole edes hermoja. Erikoinen pari tälläkertaa kukahan seuraavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:13

Kyllä minulta on häähumut häipyneet jo mielestä. Ei tule seurattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 11:51

En katso, en välitä noista tositeeveetouhuista. Sen verran olen nähnyt otteita kun olen surffailut kanavilla että erikoisia pakkauksia nuo parit ovat.... kauhea pyrky taviksilla julkisuuteen.... ja tietysti tulee häät maksettua tuota kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 12:06

Eipä ole tullut seurattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.02.2011 - 14:13

Ei kiinnosta tuollainen julkisuuden kipeys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 14:53

En katso koska se ohjelma ei kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 19:57

Yhden jakson katsoin...
Oli kuin olisi ollut hoitaja ja hoidokki vihittämässä itsensä yhteen..
Sutenööritakkikin sulhasella, puheen olisi voinut kaivaa vaikka lusikalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.02.2011 - 20:50

Kiinnostuksen puutteen takia en katso kyseistä ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 21:44

Voi ei minun ohjelmani ollenkaan.Satuin katsomaan jaksoa, jossa pehmoeläimet näytteli pääosaa ja jotenkin huonosti itseään esille tuova mies yritti jotakin puhua...Tajusin hänen olevan sulhasen, joten vaihdoin kanavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 23:58

Telkku oli auki, mutta meni vähän sivu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 12:50

En oo kattonu, ei kiinnosta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 22:38

En ole kuullut tällaisesta ohjelmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 22:05

Joku satuhää oli menossa,kun telkkarin aukaisin..Morsian arvosteli miten on huonot ruusut..pistin samantien toiselle kanavalle..Morsian oli kyllä kauniin näköinen.