Ilmoittivat, että kyseessä on sukkulan kolmanneksi viimeinen reissu. Onkohan se näin. Komeaa katseltavaa joka tapauksessa on.

Kysyjän kommentti

Atlantis ja Endeavour käyvät vielä, mutta tämä Discowery jä museotaraksi, mikäli olen ymmärtänyt oikein. Muuttuuhan nuo tuomiot hovissakin?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.02.2011 - 00:52

Kyllä - ihme kylläkin, oliko se jo 27 vuotta vanha ajopeli ? jossain mainittiin vuosi 1984. Tämän jälkeen (jos se pääsee takaisin) se siirretään museoon.
www.france24.com/en/livefeed näytti sen lähdön suorana.
Seuraava ongelma on, mitä tapahtuu niille kaikille työntekijöille ?
Kiitos - hyvät linkit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 06:39

Terveisiä vaan kiertoradalle, ja turvallisesti takaisin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 07:41

Siine meni todella..
Toivotaan myös hyvää paluumatkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 09:46

Niimpä näytti menevän... eikä edes pahasti natissut mennessään.. Hyvä suoritus ikäkoneelta.. Onnea vaan viimeisille lennoille. Toivottavasti eivät epäonnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 09:54

No hyvä että onnelliseti Vanhus pääsi viime matkalleen.
Onhan hänellä paluulippu tallessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:37

Kiitos linkeistä ei muuten olisi tullut katseltua.On se isojen miesten touhua. Aika hurjaa.Kallista sinne men.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 11:36

Tässä taas yksi asia maailmassa, jota tavallinen tallaaja ei vain ymmärrä.Toivottavasti tuosta kaikesta on enemmin hyötyä, kuin haittaa, niinkuin kovasti väittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 14:49

Minne lie mennyt ja mikä, mutta turvallista matkaa kuiteskii..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 23:56

Sinne taisi lähteä, jäädään odottelemaan tuleeko koskaan takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 19:09

salaliittoteoria : se ammuttiin avaruuteen ja "eksyy sinne" eli avaruusromuksi on tarkoitettu. siihen on koodattu viimesintä tietoa ihmiskunnasta. joko sen löytää alien tai sitten ei kukaan. ja ei jää roskaamaan maapalloa.
ja jotta ameriikkojen budjetti pysyis jotenkin tolkuissaan, pitää saada lisää hilloa avaruustutkintaan ja sotavalmiuteen. tehdään uusi ja parempi ja tehdään heti kolme kappaletta.