Katsotko mieluummin teatteria vai elokuvaa?

Miksi ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.02.2011 - 23:51

Teatteri esityksiä ei ole niin paljoa tarjolla kuin leffoja, katson mieluusti molempia.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi! Kesäteatteria odotellessa katsellaan leffoja koneelta... Mukavaa päivän jatkoa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2011 - 12:46

eivät nyt ole ihan vertailukelpoisia,

mutta aika monessa asiassa panen live-esitykset etusijalle,
niin tässäkin ja teatterissa tulee käytyä useammin kuin leffassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 12:51

Eivät ole millään lailla vertailukelpoisia asioita, elävä esitys kunnon teatterissa on ihan toista kun elokuva eli eri asioita ovat. Teatterissa käyn useammin kuin leffassa. Toki hyviä elokuvia tulee katsottua TVstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 14:31

jos yht aikaa tulevat ja ei pitkälti ois matkaa teatteriin niin sitä sit .... ja käy molemat kesä sekä tavliteatterit , mut kyl hyvä leffakin ois paikallaan ... ekas teatteri sit leffa ...ois sit vaix sellainen kulttuuripäivä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 14:47

Teatterissa erittäin harvoin, kun niihin on niin pitkä matka. Ostamme Dvd-leffoja ja katsomme niitä omassa "teatterissa" kaikessa rauhassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 16:26

Edessä jos olisi ja hyvät molemmissa niin teatteri esityksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 16:31

Käyn tosi harvoin teatterissa ja elokuvia en välitä katsoa,kun joskus televisiosta.Kuvan täytyy olla mielenkiintoinen,että viitsin sen katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 17:06

Teatteriin tekisi mieleni päästä. On vaan aikas harvinaista herkkua minulle... toistaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 17:34

Elokuvia tulee eniten katsottua..
Mutta kyllä joskus teatteriinkin pitää päästä, varsinkin kesäteatteriin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 18:16

Tunnustaen, että olen ollut yhden kerran Kansallisteatterissa, jokus vuonna1963.
No nimeä en muista, mutta Miaja Karhi oli yksi näyttelijä.
Elokuvissa tuli varsin silloin käytyä kun asuin Helsingissä.
Nyt on 50 kilsaa lähimpään elokuvatupaan, joten se jää pois ja sitäpaitsi minulla pitsä olla
vähän tuon näön kanssa sellainen paikka josta voisin jotenkin saada koko kuvan kanavalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 18:51

Teatteri mieluisampi, elokuvissa tulee kuitenkin käytyä enemmän kuin teatterissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2011 - 19:24

Nykyisin en harrasta kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2011 - 21:10

Elokuvaa ja sitäkin siten, että olen sen ensin tallentanut boxiini ja sitä sitten kapula kädessäni sohvan nurkassa tiirailen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 22:01

Hyvää teatteria katselen mieluimmin kuin huonoa elokuvaa ja päinvastoin. Teatterissa käynnistä on kyllä enemmän aikaa kuin leffassa käynnistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 08:30

Teatteri on aina hyvä, mutta harvemmin tulee käytyä. Joitakin elokuvia telkkarista katselen. Elokuvia teatterissa en käy katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:04

Elokuvaa mieluimmin.Koska teatteri kiinostaa minua vähemmän.En ole ikinä tykännyt teatterin katsomisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 17:49

elokuvaa, teatteri on tylsä, erittäin tylsä paikka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 15:17

Minä katson mielelläni molempia mutta teatterissa harvemmin käyn kun lippuja on vaikea saada.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:34

Elokuvissa tulee käytyä useinkin, joten teatteria en harrasta ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 23:03

Kyllä mielummin nautin teatterista,kun elokuvista..