Mistä kodinkoneesta et luopuisi ikinä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2011 - 12:17

kaikista tulen luopumaan aikanaan, kahvinkeittimestä viimeiseksi ....

(vai oliskohan se "yleistalouskone" jolle tuli luvattua nelisenkymmentä vuotta sitten pysyä yhdessä niin ylä- kuin alamäissäkin)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ! Ja oikein mukavia hetkiä Sinulle " yleistalouskoneen" kanssa.Muistathan huoltaa ja helliä sitä välillä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2011 - 12:32

Ei sellaista kodinkonetta olekkaan josta en pystyisi tosipaikan etteen tullessa luopumaan. Metallia ja nuoviahan ne vain ovat ja ilman niitäkin pärjää. Tosin yksi "kodinkoneemme" ei metallia ja muovia sisällä ja siinäkin on tuon valperin "yleistalouskoneen" lailla leima lupauksesta pysyä ikuisesti yhdessä joten taitaa sitä sittenkin meidänkin kodista löytyä se "talousvempain" josta en suostuisi ikinä luopumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 14:34

ensinäkään en tuost kakslahkeisest ... ja hmm .... en ny osaa näin äkkiä sanoa mikä se ois ...pitää miettii .... hmm :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 14:51

Minä en nyt luovu mistään hinnasta percolatorista! Sillä tulee maailman paras kahvi. Kynsin hampain pidän kiinni myös pyykkikoneesta, imurista, jääkaapista ja pakastimesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 16:21

Pyykinpesukoneesta toinen tiskikone.Molemmat hyviä ja tärkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 16:34

Ilman astianpesukonetta oisi vaikea olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 17:07

Kompressori eiku astianpesukone, ehdottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 17:23

Pyykinpesukone en antaisi pois..
Nyrkkipyykki ei kiinnosta, enkä omista tuota vanhan ajan pyykkilautaakaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 18:40

No minulla ei ole sitä kaksilahkeista talouskonetta, josta ciby mainitsi, mikä osa lienee niin hyvä olisi vielä, että sen jättäisin, eihän sitä nyt kodinkoneeksi sovi laittaa. Ymmärrät yskän varmaan.
Pyykinpesukone on sellainen, jota tarvitsen tärkeimmin.
Käsipelillä pesen astiani vaikka tiskikone on. Kananmunat vielä pystyn vatkaamaan käsin.
Sumppikahvitkin keitän vanhalla konstilla, joten kahvinkeitinkin saisi poistua, jos niitä nyt pois lähettäisi
latraamaan.Ilman imuria harja ja kihveli pelaa vielä käsissäni. Yleiskone on tuolla hyllyllä, sillä en ole kun kaalit pilkkonut laatikoihin, mutta terävä veitsi ajaa saman asian. Onneksi olen nainen, että sitä partakonetta en tarvitse.
Lauletaan vaan "että kun pyykkiä pyrittää saan, mun kyllä mä kuntoon teen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 18:50

Pyykinpesukoneesta. Ihan näin ekaksi tuli mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 18:54

Pyykinpesukoneesta en mistään hinnasta luopuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2011 - 19:16

Pyykinpesukoneesta en luopuisi. Olisi kamalaa pestä pyykki käsin. Sen olen nuoruudessani kokenut kun äidin kanssa pestiin pyykkilautaa apuna käyttäen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2011 - 21:06

Pyykinpesukoneesta ja astianpesukoneestakin pitäisin kynsin ja hampain kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 22:19

Pyykinpesukone lähtisi tästä huushollista viimeiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 08:25

Tuo "astianpesukone", joka kulkee kahdella jalalla ja ymmärtää puhetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:05

Pyykinpesukoneesta toiseksi varmaan olis tiskikone myös minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 13:06

Jääkaappi on tärkein, muista voisi luopuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 16:35

Hmmm. Heti ajattelin kahvinkeitintä! Mutta kyllä mun täytyy vastata että pesukone. Siittä en luopuis. Kahvia voi keittää pannulla. :3

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 17:37

Ilman pyykkikonetta en voi elää, se on tärkein. Käsin en jaksa pyykkiä pestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 20:08

Pyykinpesukonetta ilman en haluaisi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 12:01

Jääkaapista en luopuisi, jos ruuat mädäntyy niin ei kenelläkään olisi kivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:33

Ehdottomasti imuri on tärkein ja se on joka päiväisessä käytössä. Ilman sitä hukkuisin lemmikkieläinten karvoihin. Pyykinpesukone on kans tärkeä, mutta taloyhtiössäni on pesula, joten ehkä se ei olisi tärkein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 23:09

Kyllä se on pakastin mistä en luopuisi,koska sieltä syön talven vitamiinit marjoina..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 10:39

Pyykinpesukone ehdottomasti seuraavaksi ehkä jääkaappi.