Syötkö säännöllisesti jotakin vitamiinia purkista?

Avainsanat: vitamiini

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2011 - 18:56

d-vitamiinia tulee syötyä talviaikaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi! D- ja C- vitamiinia purkista, niin ei flunssatkaan iske.Omien kokemusten perusteella suosittelen kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2011 - 12:20

En syö, mtta saunakaljan juon. Eiköhän siinä purkissa ole B-vitamiinia (beer). Uskoisin näin olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 12:21

taitaa olla se ensimmäinenkin pilleri vielä ottamatta ... myöhemmistä ajoista ei tietoa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 14:36

joo kalkkii ... d, b , mangeseumia ,monivitamiinipillerin ja kalkkii ... mut siltikin oon ihan plääh .. kevätväsymyksen kouris kait :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 14:52

D-vitamiinia ja kalkkitabletteja käytän. Jo parikymmentä vuotta selkäleikkauksen jälkeen ja siksi, kun en juo maitoa...tai no nyt juon laktoositonta silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 16:25

En mitään. Olen ruuasta ottanut mitä elimistö on saanut.Kala, juurekset ,maitotaloustuotteet, ruisleipä,marjat ,hedelmät,pinaatti,liha ja seleeniä sienistä.Kot kalja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 16:36

Tämä ei taida kuulua vitamiineihin syömme säännöllisetsi omega 3 rasvahappoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 17:22

En sitten mitään vitamiinia, kaikki tulee niistä joita syön tai juon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 18:46

Mainoksen uhrina D-vitamiiniä. Joskus söin Vita-Stressiä. Mainoksen uhrina otin myös homeopaattisia tippoja vaihdevuosiin ja yleiseen ketutukseen. Remenssiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 18:46

Monivitamiini. C-500 mg raudan imeytymisen vuoksi. Magnesium, terveyspommi D-vitamiini 50 mikrogr.
Ennen otin kalsiumiakin, mutta nyt kun otan D vit., niin kynnet kasvavat kuin jöröjukalla, voisin alkaa
tiirikkatytöksi.Sekä sitten jotain oljytuotetta.
Siinähän sitä saan vatsani puolitäyteen nappiloista, kun viralliset lääkkeet otetaan mukaan,
mutta kun määräys tulee omalääkäriltä niin otettava on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2011 - 19:11

Ei kai voi sanoa syömisiäni säännölliseksi, koska kalkkitabletit on olleet kaapissa varmaan 10 vuotta ja ehkä kymmenen kpl niistä syöty. D-vitamiinia ostin syksyllä, syönyt olen siitäkin ehkä kymmenisen kappaletta. Pois ne heitän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2011 - 21:04

Sääännöllisen epäsäännöllisesti ja tänään aloitin taas vihreän teen juonnin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 22:27

D-vitamiini (4000 IU) päivittäin. Hivenaineita: magnesium, CoQ10, alpha lipoiinihappo, sinkkiä flunssakautena, Omega 3.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 13:19

Multitabsia sekä inkivääri-vihersimpukkakapseleita säännöllisesti. Kalkkitabletteja säännöllisen epäsäännöllisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 16:41

Syön yleensä yhen pikku purkin talvessa, jotakin multitapseja. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 17:35

Rautaa ja Multivitaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 20:51

D-vitamiini on se tärkein, sitä otan Suomessa ollessani ainakin 60 mikrogrammaa päivässä. Sitten kalaöljyä, Q10, C-vitamiinia 150 mg, magnesiumia, kromia, silloin tällöin spiruliinaa ja jotain muutakin. Olen kova syömään lisäravinteita, sillä tämän päivän ruoista ei niitä juurikaan saa, sillä ne tuotetaan ravintoköyhästi. Ja voin mainiosti, varsinaisia lääkkeitä en joudu käyttämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 11:58

Minulla on sellainen lääkekuuri nyt ollut että ei valkosoluja minulla ole ja arestissa olen kotona joutunut olemaan ja ei ketään ole meille saanut tulla, nyt olen syönyt paljon vitamiineja purkista vaikka monipuolisesti syön, normaalisti 2 omega tbl otan päivittäin lähinnä ihoni vuoksi, ei kutise niin paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 23:01

En syö vitamiineja purkista.Pakastimesta syön joka päivä marjoja,mistä saan vitamiinit..ja syön muutenkin terveellisesti..paljon vihanneksia ja kalaa..