Mitä eläintä mielestäsi muistutat ja miksi?

Pullea,kuin virtahepo? Laiha, kuin lisko?Viisas,kuin Viirupöllö?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2011 - 17:09

Enpäs tuota oikein tiedä, mutta haluaisin olla karhu, jotta voisi nukkua pahimman talven yli.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Ihan veit minun ajatukseni.Ensin sais syödä niin paljon kun jaksaa ja sitten nukkua ikävän talven yli.Herätä taas, kun valoa on riittämiin ja metsissä sapuskaa .Se vasta olisi elämää!Mukavaa päivän jatkoa sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2011 - 12:23

harvakarvainen, vajaahampainen laiskiainen .... näin olen kuullut väitettävän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 14:27

ryhävalst ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 14:53

Pulskaa maalaiskissaa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 16:29

Kait sitä tän ikäisenä on nuortenkin mielestä ,pullea virtahepo.Ennen nuorena viirupöllö.Sitä ennen lisko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 17:20

Taidan olla luonteeltani leijona, suojelen perhettäni joskus vähän liikaakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 19:22

Neitoperhonen (Inachis io) on saanut latinankielisen nimensä kreikkalaisesta myytistä, jonka mukaan Zeus tapasi Inachuksen tyttären Ion kodissa.
Zeus ei voinut vastustaa Ion häikäiseviä silmiä, vaan ihastui Jumalattareen.
Neitoperhonen haluaa elää asutusten lähistöllä ja se lentaa kaksi sukupolvea.
Ensimmäinen sukupolvi keväällä ja toinen syksymmällä
Tässä olisi minulle sitä romantiikan reunaa.
Muistutan sitä isojen silmieni vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 20:30

Laiskaa, mukavuudenhaluista kattia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2011 - 21:03

Mää oon marakatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 22:33

Kissaa. Nautin joutilaisuudesta kodin lämmössä, en tuhlaa voimiani, teen vain tarvittavan. Luontoon päästessäni lymyilen metsässä - en suinkaan hiiriä metsästämässä vaan vaanimassa sieniä.

Lisätty: 24.02.2011 - 23:21

Iltapesun jälkeen naamaa rasvatessa tuumin, että taidan sittenkin muistuttaa hamsteria - posket roikkuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 08:23

Taitaa olla tuo Koala, vaikka onkin niin pienen kokoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:07

Kait olisin laiskiainen.Vaikka jos noista sinun laittamista vaihtoehdoista pitäs valita niin olisin varmaan toi virtahepo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 16:44

Hmmm.. Olen sellainen mukavuudenhaluinen, utelias ja leikkisä kissa. (Tai sitten olen kuutti, koska niillä on isot kosteat silmät niin kuin kuulemma minulla.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 20:10

Kotkaksi joskus on taiteilija sanonut; nenän ja silmien vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.02.2011 - 19:13

Aikas laiska mie oon liian useinki, että laiskiainen sopisi. Tykkään lämmöstä ja koti-illoista, että kissakin tuntuisi hyvältä. Mutta kun töissä olen, niin olen ahkera, kuin muurahainen konsanaan. Viikonloppusin liian energinen koira, joka haluaisi kuitenkin muutakin toimintaa, kun sen koti-illan ja sohvan..

Lähteet:
kaikkia nuita voisin muistuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 11:59

Minä muistutan norsua, isokokoinen ja pitkämuistinen olen, ja suojelen perhettäni tosi hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:30

Ehkä mä sitten tuohon kissamaiseen tyyliin sopisin, olen catwoman ja mul on kissan nimikin.