Millä poistat silmämeikkisi?

Onko se hellävarainen silmillesi,mutta kuitenkin tehokas?

Lisätty: 24.02.2011 - 10:18

Voitteko myös kertoa minkä merkkistä käyttämänne aine on.

Avainsanat: silmämeikin poistaja hellävarainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2011 - 15:25

Nykyisin tulee aika harvoin meikattua...Mutta silloin, kun naama meikeistä puhdistusta tarvitsee, turvaudun meikinpoistoliinoihin.Herkän ja kuivahkon ihoni vuoksi käytän Dermosilin Primo meikinpoistoliinoja.Ovat muuten pitkäikäisiä / eivätkä kuivu helposti ja vievät esim. matkalaukussa todella vähän tilaa.Ja hintakin on meikäläiselle sopiva.Tuempa vielä siinä samalla sitten rintasyöpätutkimusta Suomessa.

Kysyjän kommentti

kiitos vinkistä ja terveisiä pikku pupulle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.02.2011 - 09:32

silloin kun harvoin käytän meikkiä niin ihan meikinpoistoaineella ...ja vedellä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 09:52

Silmämeikinpoistoaine ja vesi yleisimmin käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 10:36

Silmämeikinpoistovedellä, Ricils (Maybelline). Pelkkä vesi ei riitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 11:42

Atoopisen ihoni takia en käytä (huulipunia lukuunottamatta) meikkejä kovin usein. Silloin harvoin kun meikkaan poistan mm. silmämeikin apteekista saatavilla perusvoiteilla, esimerkiksi agualan plus tuotteella. Käytän näitä perusvoiteita joko pesunesteiden tapaan, tai pyyhkimällä kasvojani niihin kostutetuilla pumpulitupoilla koska kosteusvoiteista jää aina osa iholleni estämään sen kuivumista ja ärtymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 12:18

Pappa ei sattuneesta syystä osaa vastata tuohon kymysykseen. Mistäs nyt on kymysys?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 12:43

ainoa 'silmämeikkini' on satunnaisesti punaisuus silmissä ja tummennus silmien alla,

poistuu itsestää levolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 15:46

Harvoin tulee tehtyä kunnon meikkiä. Työpäivinä vain ripsiväriä ja puuteria. Poistuu hunajasaippualla ja vedellä. Silmämeikinpoistoainetta en voi käyttää. Hyvin on silmät kestäneet ja vihreinä tuikkivat edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 16:42

Olen ulkona ihan pihalla, en ole muutakuin pessyt kasvoni kraanan alla. Hyvin on silmätkin puhdistuneet. Ei meikkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 17:21

Harvoin tulee meikattua, mutta kyllä tuo vedellä lähtee enää en pistä mitään vahvoja juttuja silmiini...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 18:43

En käytä silmämeikkiä. Luonnolliset lurpat ja naamarini pesen Dermosilin pesuvaahdolla. Oisko Eetä. Hellävarainen ja riittävästi puhdistava.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 19:28

Tohtorisetä sanoi jo 1989, ei silmämeikkejä, oli hyvin pahat tulehdukset molemmissa silmissä ja nyt
vielä kun 50 % näöstä on vek, en urheile sillä yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2011 - 19:30

En meikkaa joten vesipesu riittää silmille kuin naamallekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.02.2011 - 20:52

Meikkaan niin harvoin ja vähän että siihen riittä kirkas ja raikas vesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 22:47

Dermalogican meikinpoistoaineella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:10

Käytän silmämeikin poistolappuja oliko muistaakseni nimi Vival.Minusta tehokkaita ja hyviä käyttää.Meikki lähtee hyvin pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 16:48

Poistan meikin erisanin hoitavalla puhdistusgeelillä (sellainen vihreä tuubi). Minusta se on hyvin hellävarainen, ja ihan ok tehokaskin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 17:30

Saippualla ja vedellä nykyisin. Enään en niin jaksa panostaa kaiken maailman meikinpoisto putelleihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 12:02

Minä käytän Oriflamen meikinpoistoaineita, ripsiväriä ei oikein millään saippualla saa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:27

Yves Rocherin meikinpoistoaineella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 11:08

Sensain puhdistusöljy tällä hetkellä koe käytössä.Sitä ennen Nivean geelillä.