Oletteko koskaan joutuneet laittamaan lemmikkiänne vieraalle hoitoon pitovaikeuksien takia?

Avainsanat: lemmikki vieras hoito

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.02.2011 - 10:46

Ensimmäisen kissani jouduin antamaan veljeni anoppilaan, koska poikani allergisoitui sille niin pahasti. Hyvä elämä oli Napsulla siellä. Mutta en sitä ilman lupaa sinne vienyt. Asiasta sovittiin, että jää sinne vakituisesti olemaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos. On aina hienoa että lemmikki voidaan sijoittaa hyvään paikkaan. On parempi olo itselläänkin kun tietää että toinen on hyvässä hoidossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 23:27

En kyllä ole ,eikä olisi paikkaakaan minulla. En tiedä oikein minkälainen sen tilanteen pitäisi olla. Ei mun kissat mihinkään menisi. Ei ne halua lähteä lääkärillekkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 23:54

Voinkohan kutsua mammaa lemmikiksi. Jos niin on en laittaisi hoitoon. Niinhän sa notaan: "Kel' aarre on, se onnen kätkeköön"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 07:06

Oli kerran viikon ajan..
Minulla oli silloin kolme koiraa ja leikkautin näistä yhden kastroin siis...
Ja kotona ollessaan ensimmäisenä aamuna hyppi ja loikki tikit mahassa muiden koirien kera joten tikit aukesivat, ja uudestaan lääkärille tikattavaksi.

Ja napurini otti Mimmin huostaansa viikoksi jotta ei reuhoisi muiden kanssa ja saisi vatsa parantua kunnolla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 08:42

Ei ole kuin kissa aikoinaan muuton vuoksi toisessa taloudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 09:31

meillä oli hjoskus hyvin kauan sit undulaatteja ja seeprapeippoja ,mut pikkutyttö halus sit kissanpennun.....sanoi ,et on kivaa jos kisuli ootais häntä kotona ja vois viedä sitä valjaissa uloskin ,,,näin hyvät perustelut niin toki me suostuime ....oskari tuli kotiin ja kotiutuikin hyvin ...linnut olivat omassa huoneissaan ja ovi visusti kiinni sekä lintuhäkki ,jottei oskari niitä syö...tuli vaan yx päivä ,jolloin työkaveri sanoi ,et mene äkkiä puhelimeen tyttös itkee niin vuolaasti siellä ...luulin jo et hän oli jäänyt vähittäinkin autonalle tai jotain ,mut nyyhkytti siellä ,et oskari söi roopen undulaatin ....eipä siinä sit muuta ,kuin roopelle pidettiin itkuiset hautajaiset ja kaikki linnut lähtivät vanhempieni luokse ,jossa ne elivät onnilisina elämänsä loppuun asti ... ja muutkin me kaikki... olimme onnellisia sen jälkeen :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 11:16

Allergian takia en pysty lemmikkejä pitämään, joten ei ole sijoitusongelmiakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 15:16

jos lomalle lähtöä voi kutsua pitovaikeudeksi.
tytär otti kisumme viime kesänä viikoksi - hyvin meni kun itsellänsäkin on kaksi kattia. tänä kesänä taas hoitoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 18:43

Kun poikani aikanaan syntyi ,oli hänellä ongelmia erittäin kuivan ja atooppisen ihon vuoksi.Minä HÖLMÖ uskoin sokeasti lääkäriä ja annoin koirani pois.Koira muutti karanteenin kautta Englantiin siitoskäyttöön.Hyvän kodin siellä sai, mutta ikävä oli kova pitkän aikaa.Ja kun vielä selvisi,ettei koiralla ollut osaa eikä arpaa koko ihottuma touhuun...Silloin harmitti.No...Koiria on taloudessa ollut monta senkin jälkeen ja koko episodi muisto vain...Mutta vieläkin kirvelee!
Tutkikaa siis koko tilanne tarkkaan, ennenkuin rupeatte hutkimaan. Asiaan voikin löytyä yllättävä ratkaisu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 23:13

Onneksi en. Eräs naapurini joutui luopumaan kahdesta kanistaan ja pyysi, että ottaisin ne luokseni asumaan. Näin tapahtui ja kanit olivat loppuun saakka perheemme jäseniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:12

En ole joutunut.Koska minä itse olen ollut kotona niiden kanssa usein.Jos olis pakko luopua kait itkisin sen vuoksi. Mutta joskus niistäkin on luovuttava eivät elä ikuisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 17:16

En ole, vain lomieni ajaksi.