Onko Strutsiöljy tuttua?

Lisätty: 24.02.2011 - 09:23

Kappas, uusi asia teillekin. Minäkin kuulin siitä eilen ensimmäisen kerran ja myöskin sen että on aika arvokasta. Kävin heti netissä siihen tutustumassa ja soitin lähellä olevalle strutsifarmille löytyisikö heiltä. Pappa sanoi että kyllä hän sitä rasvaa on Pilttipurkkeihin laittanut ja kyllähän se öljymäiseksi muuttuu kun lämpimässä pitää. Jos nyt euron pari siitä maksat. No pitääpä kokeilla, antaa se kai jotain osviittaa siitä mikä se on miehiään koko aine. Kerron sitten teille. kunhan olen testannut itse, onko siitä mihinkään.

Lisätty: 24.02.2011 - 23:22

www.strutsitila.com/tuotteet...l?xx=50000

Avainsanat: strutsiöljy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2011 - 12:48

sen jälkeen kun minulle kakarana pakkosyötettiin kalanmaksaöljyä olen tuntenut pientä antipatiaa lähes kaikkia öljyjä kohtaan ... strutsia en ole osannut varoakkaan ...

Kysyjän kommentti

Kiitos, onhan ne ärhäköitä kavereita jos sille päälle sattuvat. Minulle on nyt tulossa moista ihmeöljyä - nähtäväksi jää miten pitää lupauksensa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 22:34

keskustelu.suomi24.fi/node/6455375

Psoriin ja joihinkin iho juttuihin pitäisi auttaa..

Itselläni ei ole tarvetta siihen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 22:58

Strutsin tunnistan kuvasta ja luonnossa nähneenä. Öljy on jotain mitä autoon pannaan (kaiketi). Yhteiskäyttöä en oikein ymmärrä. Luen mielelläni vastauksia ja haluan oppia tuonkin asian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 23:29

Mulle täysin uusi tuote .En ole ennen kuullutkaan. Strutseista kylläkin.Kaikkihan siitä käytetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 06:03

Ihan outo tuote. Ehkäpä sinä kerrot meille siitä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 08:43

ei ole tuttua, ensi kerran kuulen nimenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 10:04

Aivan uuden uutukainen asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2011 - 10:50

Täysin uusi asia. Mihinkähän sitä voisi käyttää. Ehkä en löytäisi sille käyttöä. Ei ole sellaisia iho-ongelmia joista Toffe mainitsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 23:15

Aivan uusi asia minulle. Ei harmainta hajua mihin vaivaan tuo auttaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 17:15

Ei ole tuttua, mutta taitaa olla hyväksi kuivalle iholle.