Mitäs Napsulaiset tekevät huomena? ^-^

Minun päiväni menee koulus ja kotona sitten kokeeseen päntäten. Niin ja House tulee huomena maikkarilta. ;)

Avainsanat: torstain suunnitelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.02.2011 - 15:17

aion nukkua niin kauan kuin haluan. eka talvilomapäivä ;)
sitten keitän riisipuuroa ja lorvin. eka päivä pitää hyvittää laiskotteluun jos vaikka saisis loppulomalla jotain tehtyäkin.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi ja hauskaa kevään odotusta! :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 19:53

Ajattelin siistiä meidän Jäniksen asunnon ja sitten vielä leikata otuksen kynnet.
Ajattelin myös testata uudesta kokkauskirjastani, että osaisinkohan tehdä sieltä suklaakakun.Saisivat kaverit sitten maistella... Jänikselle sitä en anna :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 20:06

Työn merkeissä huominen menee, ja perjantaina on se viikon paras työpäivä.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 20:16

Huomenna olen kotikissana,tänään olin oikea kyläluuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 20:46

Jassoo eilinen meni, tämä päivä on nyt minulla illassa ja huominen päivä on arvoitus.
Mutta jos minä vielä tämän maanpiirin päällä olen, kupsahdan napsuun jossain vaiheessa.
Olen aloittanut kirjoittaa hautaustoivomus vihkoa lapsilleni ja muutakin muistoa elämästäni.
Mutta se on niin vaikeaa tehdä matkaa omiin hautajaisiin ja samalla hoitotahtoa vähän laittaa.
Jospa taas huomenna jatkan sitä sitten. Mitäpä sitä enään suuria tekee, ajattelen silti suuria.
Tosiasiahan on, että Luoja ei kiellä suuria suunnitelmia, hän vain toteuttaa ne.

Onnea Sinun kokeiden lukemiseen se on parasta pääomaa nuorelle ihmiselle.
Opiskelu ja sitten työhön suuntautuminen. Olet aivan oikealla polulla. Voit silti itseäsi viihdyttää
maikkarilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 21:11

Kurssipäivä ja illalla entinen työkaverini tulee kyläilemään. Onnea kokeeseen Nenni - muista pänttäyksen lomassa pitää myös taukoa, sillä asioiden sulattamiseen tarvitaan aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 21:38

Mulla on mennyt tiistai aamusta asti päivät lapsenlapsen kera ( 1 vuotias joka on oppinut kävelemään ja nyt kiipeily kiinnostaa, joten mulla pitää olla silmät myös selässä), tarha on hiihtoloman takia kiinni..

Eikä vielä mitään menevät laivaan perjantaina joten siinä on mun viikonloppukin jo varma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 22:27

Lähden kyläilemään, mutta sitä en tiedä miten menee sitä ennen, siellä ja sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 22:49

Istuskelen ja ihmettelen,
pakkas-ilmaa katsellen.

Tohtisko lähteä lenkille.
Tuonne ärrän kiskalle.

Arvan ostan, ehkä kai kaksi.
Tulisinko onnellisemmaksi.

Tietää ei voi minkä onnetar suo
mitähän tiellemme kohtalo tuo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 23:34

Huomisesta en tiedä, täytyy ensin unet perille viedä. Kun aamu koittaa, täytyy kait ylös pikkuhiljaa pomppia.Siitä se aamu valkenee että menijän nenä kalpenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 06:05

Huomenta vaan. Lähden tästä aamuvuoroon kotipalveluun. Klo 14.00 pääsen kotiin ja sitten on normaaleja kotitöitä sekä kivun lievitystä jollain konstilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2011 - 10:55

Siivoilen vähän, teen ruokaa, käyn kaupassa ja tietenkin katson hiihtoja telkkarista. Siinähän ne tärkeimmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:47

Torstai meni kotosalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 17:55

Nyt on jo kyllä iha eri päivä mutta ystävälle tänään kylään, ja viikonlopun viettoa, jes!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:25

Lenkille, lenkille joka päivä lenkille, torstaina on vuorossa zumba.