Onko lapsesi syntynyt keskosena?

Avainsanat: keskonen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 17:24

Omat lapseni ovat olleet 4 kiloisen kokoisia. Kummipoikani syntyi keskosena. Hän syntyi 3 ½ kk liian aikaisin, painoi 620 g ja 33 cm pitkä. Nyt hänestä on kasvanut reipas tokaluokkalainen. Kiitos Arvo Ylpölle ja Suomen hyvälle keskoshoidolle.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle vastauksestasi! Oma lapseni syntyi 5 viikkoa ennenaikaisesti, mutta onneksi täysin terveenä. Isosti kuitenkin kiitän keskososastoa edelleen,koska hyvää työtä tekivät.Ja Arvo Ylppö kyllä ansaitsee aina silloin tällöin tulla muistetuksi.Niin paljon pieni mies aikaan sai.Mukavaa illan jatkoa sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 19:31

Kyllä lapsemme synty ihan normaal ajassa .Kaikki olivat isoja vötkäleitä.Ilman hämminkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 20:37

Kaikki 3 olivat reippaita tyttöjä. Suuriäänisiä. Äitiinsä tulleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 21:18

Poikani syntyi täysaikaisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 21:41

Kaikki ovat olleet täysaikaisia, jos joku on tullut 3 viikkoa ennen mutta ei siltikään keskosena..

Sukulaisen miniä sain 4 vuotta sitten keskosen joka painoi 700 grammaa.. ( oli 3 kuukautta sairaalassa syntymän jälkeen)
Hän on todella pieni edelleen mutta erittäin välkky pikkunatiainen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 22:13

Raskasta vanhemmille seurata pienten ihmisten elämäntaistelua. Minä olen ollut onnekas. Lapseni syntyivät ihan oikeaan aikaan. Tosin vanhin lapseni ei kauaa elänyt luonamme vaan muutti enkeleitten kaupunkiin asumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 23:58

Eihän minulla lapsia ole. On kaksi poikaa. Pojat on poikia ja tytöt on lapsia, niinhän se kai on. Itse pihdeillä ulos maailmaan vedettynä sen tietänen.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2011 - 10:56

Ei ole. Ihan oli täysaikainen vaikkakin pienikokoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 11:09

Poikani ei varsinaisesti ollut keskonen,vaikka synnytys käynnistettiin 2 viikkoa ennen laskettua aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:46

Ei ole.