Onko penkkiurheilu urheilua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 18:06

Kyllä se varmaan vastaa kovalla penkkiurheilijalla urheilusuoritusta, jo äänenvoimakkudessakin.
Ja kovat perslihakset. En ole ollut koskaan urheiluhullu. Telkasta viimeiset minuutit katson
jos suomalainen on kärjen tuntumassa. Pidän tanssi-, ja luistelu-urheilusta, sekä niiden nuorien poikien
hyppykiekuroista, nimiä en muista.

Kysyjän kommentti

Kiitos hauskasta vastauksestasi! Sinulla se on sana hallussa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 17:38

Ei todellakaan..
Mutta onhan tuo eräänlaista urheiluhulluutta...
Kokemuksen rintaäänellä tästä puhun tulee vaikka mikä urheilu televisiosta niin nenä kiinni ruudun äärellä..
Mutta kyllä myös joskus lähtee kisoja katsomaan..myös...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 17:45

Ei se minusta ole. Itse menee vähän urheilumielessä hiihtämään. Niin siinä on jotakin. Kyllähän sen voi hulluudekis sanoa, kuten edellä kävi jo ilmi.Hauskaa voi olla ja jännää.

Lisätty: 23.02.2011 - 19:12

Kyllä nauramatta ei voinut lukea Sirkkaliisan kirjoitusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 18:40

No johan se nimikin sanoo,että on.Urheilun seuraaminen ja kannustaminen on oma urheilulajinsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 21:28

Seuraan jonkin verran urheilua ja kuten Sirkkaliisa sanoi se vaatii hyvät istumalihakset, mutta urheiluna en sitä voisi pitää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 22:05

Penkkipunnerrus on urheilua, muu ei. Muu on vain helpoin tapa olla urheilullinen, mieluummin lämpöisellä sohvalla varustettuna ölpillä ja hampparin käyrällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.02.2011 - 11:06

On se takaliston lihaksille, varsinkin isojen kisojen aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 11:20

No jaa, voihan se ollakin, tai sitten ei........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:41

Mikä ettei? Mutta jos se on sohvalla löpöömistä niin eipä se silloin ole urheilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 14:20

ei. penkkiurheilu on kun katsoo teeveestä urheilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 15:16

Ei se ole urheilua, voi sitä kyllä urheilua katsoessakin hengästyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 23:38

Ei ole minun mielestä,lihaksethan siinä puutuu..Se on jotakin tehtävä,eikä löhöten urheilla.