Onko uusioperheessänne ollut vaikeuksia nuorison kanssa?

Avainsanat: uusioperhe nuoriso

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.03.2011 - 23:29

Itse mitä olen seurannut tyttäreni uusioperhettä..olen onnellinen,kun näkee miten onni kukoistaa.
Omat lapset jo kotoa pois muuttaneet. Avomiehellä 3 lasta..9v. 12v. ja 18v.Vastahan tämä uusioperhe syntyi viimme kesänä..mutta tuntuu,että kaikki ovat onnellisia..

Kysyjän kommentti

Kiitos mukavan rehellisestä vastauksesta.Oma uusioperheeni lähtenyt myös "hyvin käyntiin" :) Mukavaa päivän jatkoa Sinulle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 17:52

Eipä todellakaan ole ollut ollaan eletty jo 32 vuotta tätä elämää, sun mun ja meidän lapset... ( ja nykyään lapsenlapset ovat yhteisiä)
Huumori on erittäin hyvin ollut mukana kuin edelleenkin on tuo tallella...

Lisätty: 23.02.2011 - 17:56

Kätilöltä meinas yksi vuosi tippua leuka...

Mieheni tytär oli hakemassa toista lastaan, kun ei saanut miestään hereille juhannusyönä..
Soitti minulle ja pyysi seurakseen synnytykseen...
Wau itse noita lapsia tehnyt mutta nyt näin vierestä tuon syntymän ihmeen...
Soittelin sitten yöllä sairaalan kelloa, ja kätilö kysyi kuka minä sitten olen..
Vastasin et oon vaan tää häijy äitipuoli...

Lisätty: 23.02.2011 - 18:01

32v on nyt avioliittoa takana, ensikesänä jo 33v ja 35 vuotta yhteiseloa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 18:13

ei ole kokemusta, mutta olen aika sopeutuva ihminen, uskon, että samalla systeemikllä mentäs
kun omien lastenkin kanssa. Vaikka on kasvatus muuttunut vapaammaksi. Minun vanhin täytää 50 ja
nuorin 40v., joten muutoksen tuulet ovat puhaltaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 21:45

Hyvin on mennyt, alussa tietenkin opetellaan tuntemaan ja kuten kaikissa suhteissa särmiä hiotaan. Lapset ovat tasa-arvoisia, ei ole minun ja sinun lapsia. Jäkikasvu on jo aikuisiässä ja tulevat hyvin juttuun keskenään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:51

Ainahan sitä jotain pientä on ilmassa.