Ihan biisi eikö? :)

www.youtube.com/watch?v=TiZ0...Q&NR=1

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 15:24

Olen pahoillani.Suomessa on tasan 2 bändiä, joiden vuoksi radiokanava vaihtuu välittömästi .PMMP on ensin ja tuo on sitten se toinen. Apusonta on hyvää kasvimaalla ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 15:06

Kyllä sitä hyvin kuuntelee. En oikeastaan ole apulannasta niin innostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 18:07

En pidä kyllä Apulannasta yhtään..
Mutta on kyllä meidän nuorten suosiossa jokainen pitää mistä kukin... en hauku mutta en myös itse pidä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 18:10

No en pidä ainakaan tästä, aivan yhtä tasaista melodiaa alku on. Minulla ei ole oikein tähän nuorisomuusiikkiin kosketusta. Kaikille oma klaari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 21:36

Apulanta on jees. Ihan hyvä biisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:53

Nyt pitää sanoa ettei ihan ollut minun makuuni tuo. Mutta en käy missään nimessä moittimaankaan. Kauniit sanat, ei vain kolahda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:37

Kyllä kyllä, hyvälle kuulostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 17:14

Apulannan toiset biisit on kuunneltavia, mutta ei läheskään kaikki.