Onko jollain kokemuksia kamala beachista?Ja minkälainen on ilmasto elokuussa?sataako vettä kokoajan?

Lisätty: 24.02.2011 - 17:02

Kiitoksia näistä. Ensikertalaisina ollaan kihlatun kans lähössä ja vähän epäröidään et kannattaako tuohon aikaan lähteä sinne. Todennäköisesti lähdetään. Jos sataa niin sit sataa. Muuten lähettäis ennemmin talvella mutta kun kummallakaan ei oo talvella lomaa..

Avainsanat: kamala beach sää phuket thaimaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 17:45

Thaimaahan voi matkustaa mihin tahansa vuodenaikaan, kun vain valitsee oikean paikan. Monsuunisateet haittaavat lomamatkoja eri aikoihin eri puolilla maata noin kahden kuukauden ajan kerrallaan. Siaminlahden puolella, eli Koh Samuin puolella, hyvää matkustusaikaa ovat kuukaudet joulukuusta syyskuuhun. Phuketin puoleiselle Andamaninmerelle kannattaa matkustaa marras- ja elokuun välisinä kuukausina. Pohjois-Thaimaahan, kuten Chiang Maihin, kannattaa suunnata helmikuun ja marraskuun välillä.

Marraskuun ja helmikuun välinen aika on monen mielestä paras aika matkustaa Thaimaahan. Silloin lämpötilat pysyttelevät keskimäärin 25-32 asteen välillä. Kuuminta aikaa ovat maaliskuun ja toukokuun väliset kuukaudet. Silloin saavutetaan yli 40 asteen lämpötiloja esimerkiksi Pohjois-Thaimaassa. Sateisinta on kesäkuun ja lokakuun välillä, mutta silloinkin sateet ovat yleisimpiä iltapäivisin ja öisin. Tämä voikin olla hyvä aika matkustaa Thaimaahan, sillä hinnat ovat silloin alhaisimmillaan ja turisteja on vähemmän.

www.rantapallo.fi/matkat/tha...an-matkat/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 14:28

jos niin hyvin osaisin ennustaa tulevan elokuun säitä, olisin varmasti miljonääri.
kannattaisikohan katsella täältä sääilmiöitä:
www.zoover.co.uk/thailand/th...et/weather

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:26

Pieni paikka on Kamala. Rauhallista on varmasti siellä silloin.