Onko sinulla vielä sellaisia ystäviä tallella ,tarkoitan alakoulusta alkaen?

Miulla on neljä sellaista kaveria kenen kanssa vieläkin pidetään yhteyttä ja se on kyllä ihanaa.Ensikesäksi on mökkireissu tiedossa tyttöjen kesken,hui ihan pelottaa,kun tuntee nämä huimapäät.

Avainsanat: ystävyys kantaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 12:13

On minulla sellaisia ystäviä, parhaimman ystäväni olen tutenut 5 vuotiaasta asti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 08:37

Ei ole ,olisihan se kivaa. Ketään en ole edes satummoisin tavannut.En tiedä tuntisinko.Ei kukaan ole hihasta kiskonut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 08:56

On yksi ainoa jonka kanssa olen kaveerannut noin 4-vuotiaasta alkaen. Yksi on kuollut ja toiset asuvat niin kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 10:39

Eipä ole tullut tavattua kuin joskus ihan vahingossa, ja siinäpä sitä turinaa riittää kun pitää puhua vuosikymmenet nopeaan tahtiin..

Joitain kyllä joskus kaipaan kovasti ja yhtä ihmistä enollenkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 11:05

Valitettavasti ei ole sillä silloisista ystävistäni muutamilla ei ole ollut halua pitää, monista yrityksistäni hulimatta, lainkaan yhteyttä kouluvuosiemme jälkeen. Se ainut kaveri (poika) jonka kanssa olimme hyviä ystäviä alaluokkien jälkeen aikuisinakin puolestaan kuoli auto-onnettomuudessa parikymppisenä. Onneksi olen saanut heidän tilalleen muita sydänystäviksi muodostuneita ihmissuhteiteita eikä lapsuuskaveriden kaikkoaminen elämästäni näinollen harmita lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2011 - 11:57

Onhan niitä pari naispuolista ystävää kouluajoilta. Kirjoitellaan heidän kanssaan s-posteja tiiviisti. Ja yksi miespuolinen kauppakoulun ajoilta. Se olikin yllätys kun hän otti yhteyttä vuosikymmenien jälkeen. Kivahan se on, kun on kirjoituskavereita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 13:49

Paras ystäväni otti minua seurakunnan Nappulakerhossa hihasta kiinni, kun olin 4-vuotias.Eikä ole irti päästänyt.Soitetaan ja meilataan päivittäin.Hullua kuitenkin, koska olemme kuin yö ja päivä...Mutta ehkäpä juuri siinä se syy kaiken kestävään ystävyyteen onkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 14:01

On mutta ala-asteesta ei olekaan aikaa vasta ku vissiin 6 vuotta. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 14:13

serkkuni joka oli samalla luokalla , hänen kanssa ollaan pidetty yhteytttä,
ja kerran oli jopa luokkakokouskin. kaikki me toisemme tunnistettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 17:12

Ei ole. Suurin osa on jo manan majoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 18:45

Yksi on pysynyt tuttuna. Kansakoulun neljä ensimmäistä luokkaa 50-luvun lopulla sekä lukio käytiin samaa koulua. Harvemmin nähty, mutta viime viikolla vietettiin tunti kahvilassa jutellen. Tosin kahvia ei ehditty juomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 19:13

Itse asiassa luokkatovereita ei ole jäänyt kaveripiiriin mutta, tarhaikäisenä tutustuin kahteen ihmiseen joiden kanssa olen vieläkin tekemisissä. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:23

Maailman tuuliin ovat kadonneet ne pattipolviset ja lettipäiset kamut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 22:05

Poikani sylikummin olen tuntenut jo ennen kouluikää. Erittäin rakas ystäväni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 22:56

Kyllä minulla on montakin. Kun muutin Helsingistä tänne kotipesään tuli monta ihmistä, joiden kanssa
olen ollut alakoulusta, aina kansakouluun saakka. Ovat käyneet tervehtimässä minua ja tapaamme
eri piireissä. Piireillä tarkoitan näitä vanhempien ihmisten kokoontumisia, ei kuitenkaan Martta ja Martti
kerhoa. Kukin on jäsenenä , missäkin liitossa ja niissä tilaisuuksissa tapaamme ja hyvin usein
terveyskeskuksen käytävillä törmäämme. On ollut tunnistamisvaikeuksiakin kun olin miltei 30
vuotta pois täältä viimeisellä reissulla. siksi olenkin iloinen kun pääsin tänne omieni pariin.
Osa on jo päässyt toiselle rannalle, siunaus heidän matkalleen.
On ollut hyvin jännä kuulla miten kunkin elämä on mennyt. Monet ovat jääneet työpaikan tarjonneen
pitäjän tai kaupungin asukkaaksi, mutta kyllä meitä paluumuuttajiakin on paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:34

Ei ole, asuinpaikkakunta on vaihtunut kauaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 16:54

Kyllä on paras ystäväni tuli tokalla luokalla samalle luokalle.