Onko nuoruudesta jäänyt ihania muistoja? Mitä ei ikinä unohda..

Avainsanat: nuoruus muistot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 08:19

On on paljon ihania muistoja,ensirakkaus ja just tanssireissut tyttökavereitten kanssa olimme myös kovia liftaamaan ja ikinä ei kyllä sattunut mitään oikein ikävää.On myös sellaisiakin muistoja mitä ei viitsi lapselle kertoa ja sitten on sellaisiakin mitä ei halua muistaa.

Kysyjän kommentti

Meille jäänyt vähän samanlaisia muistoja...samat kujeet..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 06:43

Voi vaikka kuin ka paljon..
Kyllä niitä nykyään tulee kerrottua lapsille aina kun muistaa jonkun hauskan jutun, tulee silloin parhaiten mieleen kun vähän vastaavaa tapahtuu...

Ehkäpä kerron jotain vielä lastenlapsille kunhan vielä kasvavat hieman...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 06:48

Voi toki, muistoja on paljon. Ensirakkaus, ensimmäinen tanssireissu, tyttöporukan telttailuretket...jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 08:53

Onhan niitä runsain määrin, kun tuli kierrettyä suomea ja ympäri eurooppaa. Kullattuja enimmäkseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 09:50

Tottakait, paljonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 10:13

Hyviä muistoja .Oli esirakastuminen sen muistan . Nykyinen rakstuminen .Kun lapsena olin Savonlinnassa 3 kesänä.Ja hyvät ihanat yhteiset vuodet mitä olemme saaneet yhdessä ja lastemme kanssa elää .Vielä tämä oma paratiisi täällä korvessa. Ihana enkeli vierellä käy.Tuli maankorvessa kulpeepi lapsoosen tie ,mieleeni.Olen onnellin ja kiitollinen elämälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2011 - 12:02

Kaikkein parhaimmat muistot liittyvät maalaistaloon ja siellä viettämiini kesiin. Ne eläimet ja minä olimme aina yhdessä. Upeita muistoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 12:43

Onhan niitä monenlaisia. Ensimmäisenä tulee mieleen retket kaaveriporukassa. Ja ne kaikki ohikiitävät tuttavuudet. Missäköhän he nyt menevät. Siinä parinkympin korvilla kaikki oli vielä uutta ja tuntematonta. Maailma kutsui... sateenkaari päättyi nakkikioskille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 14:03

Ehkäpä niitä tässä parhaillaan tulee nuoruuden kultaiseen arkkuun, kuulun vielä niihin nuoriin. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 14:20

ja vaikka mitä on. kaikkea ei edes äidille ja isälle voinut kertoakkaan. nuoruus ja hulluus.
iästä puheenollen, lapsia ei minulla ole, ei huomaa omaa ikäänsä kun ei ole vertailukohdetta.
sisaruksetkin onneksi lapsineen tarpeeksi kaukana asuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:21

Paljon on muistoja, en vain muista mihin ikään ne kuuluvat. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 22:10

Vaikka kuinka paljon. Ihania, ihania muistoja =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 15:46

valikoiva muisti pitää siitä huolen ettei muita olekkaan kuin niitä 'ihania muistoja'

jopa ne aikanaan katkeralta tuntuneet takaiskut ovat saaneet muistoissa kultaiset kehykset

- niin se menee ja tälleen sitä jaksaa paremmin -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 16:50

Mieluisammat kesämuistot liittyvät lapsuuden kesiin heinätöissä savossa ja kaikki ne ihanat maatalon eläimet.