Joutuuko Gaddafi lähtemään Libyasta?

Avainsanat: gaddafi libya

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2011 - 20:47

Tämä äijä voisi kadota kartalta,ei tunnu kaikki olevan kotona.Taitaa olla lepakoita kellotapulissa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2011 - 18:46

itse uhosi ennen rupeavansa vaikka marttyyriksi ... saas nyt sitten nähdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 18:53

Joutaisi mielestäni lähtemään, olisihan se hieno marttyyrikuolema

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 21:58

Voi käydä samoin kuin Egyptissä jotta pakko lähtö tulee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 22:03

Paljon mahdollista,että joutuu lähtemään...toivon mukaan pakko lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 22:39

Fiksuna lähtisi pois. Onhan se siellä ollut 40v.tta virassa.Täytyykö aina kansaa tapattaa, ennenkuin jotain muutosta tulee.Vanhanaikaista ajattelua.Ajetaan jos ei ymmärrä poistua.Surullista kansaa kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 22:41

Jos nyt äsken oikein kuulin uutisista, niin Libyan sisäministeri loikkasi kansan puolelle ja kehottaa maan asevoimia tukemaan kansalaisten vaatimuksia. Saattaapi olla että Gaddafin lähtölaskenta on alkanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 23:52

Ei ilmeisesti pääse mihinkään, koska ei löydy maata joka vastaanottaisi sellaista valtionpäämiestä, joka tapattaa omia viattomia kansalaisiaan. Jos selviää hengissä (tuskin), niin joutuu kansainväliseen oikeuteen vastaamaan teoistaan.
Onkohan toiveajattelua ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 06:50

Kovin tuo oli harmaan ja reppanan näköinen kuvissa joten jos hengissä pysyy voi yrittää karkumatkalle, mutta ongelma lienee siinä mikä maa ottaa hänet vastaan.

Lisätty: 23.02.2011 - 07:10

Ps. Juuri katsoin uusimmat uutiset jossa se uhkasi tappaa omaa kansaansa, huh, huh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 08:38

Gaddafinkin kohtalo riippuu siitä kenellä on aseet ja mitä niillä tehdään. Toivottavasti luopuu vallasta, vaikka ei siltä oikein vaikuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 09:54

Sairas henkilö, ihan sama mitä tapahtuu hänelle.... vaikuttaa ettei edes ymmärrä luopua vallasta, on ollut yksinvaltia niin pitkään. Kaverit ympäriltä taitavat vähentyä....vaikea löytää vastaanottajamaata.
Hyvin mahdollista ettei selviä hengissä skabasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 09:56

Ei, sinne ne sen hautaavat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2011 - 12:04

Joutaisi lähtemään ihan minne tahansa, kunhan ei tänne tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 15:12

Kyllä hän joutuu vallasta luopumaan, ei hän pääse ulkomaille karkuun ja varat on jäädytetty, omassa maassaan häntä tullaan rankaisemaan ja suuri joukko perhettä ja lähimpiä neuvojia ja varojen vohkijoita rangaistaan myös.