Oletko tarvinnut mitään lisälämmitys-laitteita kovien pakkasten takia?

Meillä on ollut lämpöpuhallin alakerrassa yljysäiliöhuoneessa..että ei öljö pääse liian kylmäksi..ja ala hyytymään..

Avainsanat: lisälämmitys.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2011 - 14:20

On pärjätty kyllä, mutta maalla on suurin huoli ollut se kun pakkanen hellittää, mitä sitten eli putkirikko on mahdollinen. Ei nyt ole sinne menty kun viikonloppuna mutta naapurin 2 aikuistuvaa nuorta muuttivat taloomme pakkasten ajaksi, eli ei putkirikko kovinkaan todennäköinen kun vettä käytetään.

Kysyjän kommentti

Hienosi olet hoitanut asian..että vettä käytetään maalla..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2011 - 11:34

Ei olla lisä lämpöä kaivattu,kun lämpöä on riittänyt,onneksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 11:38

Aitassa on etteivät talvehtivat Onnelan kukkaset jäädy (Bougainvillea, Kalla, Wisteria ja Pelargoniat) Lämpötilan olen pitänyt hiuksenhienosti plussan puolella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 12:43

Ei nyt varsinaisesti, mutta tavallaan, sillä ilmalämpöpumppuahan ei sovi kovilla pakkasilla käyttää, joten korvaava (entinen) lämmitysjärjestelmä on jouduttu ottamaan käyttöön, eilkä siltikään ihan aina ole tarpeeksi lämmintä. Siis maalla, mutta kaupungissa kyllä tarkenee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 15:11

ei olla tarvittu ... sähköpatterit noin + 19- 20 joita on 7 kpl alhaalla ja puuhella sekä takka käytössä on joka päivä , mut myöskin tuo pohjoisiin oloihin tehty lämpöpumppu , joka on pyörinyt moitteettomasti koko ajan... itse olen t-paita päällä ja pitkikset ja ainoastaan villasukat on jalassa ... kuuma tyyppi ain tarkenee .. yläkerrassa makkarissa patteri on 16+ , mut makkarin wc on patteri jossain 18 + ...siltikin on lämmin ... meillä on tuplauntuvatäkki ja se on minulle välillä ihan liikaa .muuten .noi untsikkatäkit ovat kyllä todella hyviä vilukisoille , tuollaisille kuten tuo kultsinikin on .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 15:37

eipä ole tarvinnut on tuo kaukolämpö joka jyllää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 17:58

Ei ole tarvinnut mitään poikkeavaa. Kaikki toimineet moitteettomasti. Meillä saa heittää öljylle sen saa leudoilla pois päältä ja sitten haketta ja puuta.Ei mikään ole jäähän mennyt. Meillä ihan kylmän puolella öljysäiliö ja hyvin öljy tullut ei ole hyytynyt.Kulunut sitä kyllä on.Meillä käy tuohon samaan pannuun kivihiilikin.Ennen käytimme, enään ei ole ostettu sitä se on niin pöylyävää mustaa.Jos sähköt poikki menee sitten haketta pesään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 18:47

Helsingin energia pukkaa kaukolämpöä ihan riittävästi, ei tule vilu näillä pakkasilla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 18:55

Kyllä minäkin yöksi suljen toisen patterin, muuten olisi saunan lämpötila. Kerrostalo on kyseessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 19:31

Kaukolämpö harvemmin loppuu tai siihen tulee katkoksia. Hyvä näin ja lämmintä on riittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 19:46

Kaukolämpö vielä pelannut loistavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 21:18

Meillä on kaakolämpö kaakana ja kelmeänä matalalla vielä päivisin. Yö myssyksi hunajarommia että tarkenee mennä vällyihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 22:43

Hyvin tarkenemme. Nytkin istun t-paita ja legginsit jalassa napsuttelemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2011 - 12:08

En ole lisälämpöä kaivannut. Kaukolämpö toimii ja jos tarvetta tulisi, niin vaatteita päälle toinen kerros.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 14:04

takkaa on lämmitetty

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:20

Ei ole takan lisäksi tarvittu muuta lisälämmitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:33

En muuta kuin takkaa, halkoja pesään nakkelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 12:15

Meillä tuo 2000ltr vesisäiliö lämpenee sähköllä tai puilla ja iltapäivisin mieheni on puilla sitä lämmittänyt, ei se yösähköllä lämmittäminen riitä kovilla pakkasilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.03.2011 - 16:49

Hyvin ollaan pärjätty, patterit ovat olleet lämpimät, jopa kissojen on ollut kiva köllötellä pattereiden päällä tai sitten saunan lauteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.03.2011 - 10:22

En ole tarvinnut mutta takkaa on saanut lämmittää joka päivä.