Käytätkö silmälaseihin ainetta,mikä estää huurtumista? Ja vie kyllä säköisyyttä myös linsseistä.

Itse olen käyttänyt..mutta jos on pidemmän ajan ulkona ja menee lämpöiseen kyllä huurtuu näillä pakkasilla.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.02.2011 - 12:23

Minä käytän silmälaseja vain lukemiseen ja tarkkaan puuhaan, en tarvitse sellaisia aineita mutta mieheni niitä käyttää ja sanoo että apua on siihen huurtumiseen, tiedä sitten onko niillä mitään tehoa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2011 - 11:19

En käytä...huurtuu joka tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 11:36

Käytän laseja vain lukiessa,niin en tarvitse mitään aineita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 12:00

En ole käyttänyt, eikä ole aikomustakaan niin tehdä. Huurtuu mikä huurtuu. Kyllä se siitä aikanaan häviää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 15:36

En käytä aina huurtuu pakkasella..
Pitäis varmaan ens talvena kysäistä jostain liikkeestä... ei enää tänä talvena...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 18:01

Huurtuu kovasti ulkona enkä ole ostanut aineita mitään. Otan lasit pois kun menen kuntoilemaan.Ei tulisi muuten yhtään mitään.Se laseissa ikävä puoli mutta muuten hyvä keksintö.Näkee kyllä niillä komiasti muuten ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 18:50

lasittoman katse tuppaa huurtumaan vain aineita käyttäessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 18:58

Kyllä minulla on niitä huurteen estoaineita, mutta ei kestä kuin hetken , niin huurre on laseissa.
Pudotan ne ketjussa olevana rinnalle ja siinä saa huurre kuivaa. Se on harmi näin pakkasella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 22:56

En käytä nesteitä enkä laseja, niin ei ole koskaan silmät huurussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2011 - 12:10

Ei ole tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 14:04

En oo käyttäny koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 19:14

Jestas. En ole kuullutkaan sellaisesta aineesta. Vau. Eli en siis käytä on vastaus. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:19

En ole vielä löytänyt niin hyvää ainetta joka kokonaan estäisi huurtumisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:32

En käytä.