Kuinka paljon asunnossasi neliötä.

Asumisen keskuslämmityksessä 200m2 loppu eteistä ja pannuhuonetta ja hellahuone.Ulkomitat 19*21m

Lisätty: 22.02.2011 - 15:47

Tykkäisin hellahuoneesta.Sen jaksaisin hyvin siivota.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2011 - 20:19

Neliömäärä ei kyllä ole tiedossa..Rintamamiestalo eli kelllarikerros missä..saunatilat leivinuuni hella ym. 2 asuinkerrosta..Liikaa on siivottavaa 2:den hengen talouteen...Remonttiakin pitäsi tehdä..en raaski luopua tästä,kun on kotitaloni..

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille. Kotitalo,tunnetta ja tunnelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2011 - 10:50

Pieni talohan meillä on...muistaakseni asumispinta-alaa n. 80 m2

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 11:38

Meillä on pienikoti,sanoisinko liianpieni tavaraan nähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 12:03

Kolme huonetta ja "heittiö" nukkumalähiössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 12:11

Meidän varsin hyvällä paikalla oleilevalla ja erityisen isolla pihalla siunatussa asunnossamme on sen verran neliöitä ettei omaa tanssisalia , uima-allasta, tai dickohuonetta tänne pysty perustamaan pelihuoneesta puhumattakaan, mutta tilaa on kuitenkin riittävästi normaalieiden asumistarpeiden tyydyttämiseen ilman valtavia siivousurakoita..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 12:45

Onhan noita koteja ja neliöitä, jossain liikaa, jossain liian vähän. Mutta varmaa on vain se, että tavaroille tahtoo olla vaikeaa löytää sopivaa paikkaa, sillä kaikenlaista nyyttiä ja nyssäkkää tuntuu olevan aivan liikaa. Eikä siivominen missään ole edes mielipuuhaani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 13:00

3 makuuhuonetta on juuri se määrä, jonka jaksaa siivota . Onneksi koko oma lauma osallistuu tarvittaessa siivoustouhuihin...Siis pienen painostuksen / kiristyksen ja uhkailun jälkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 14:23

Pinta-alaa on neljässä osoitteessa eli ihan riittävästi. Varsinaisessa asunnossamme on ihan riittävästi neliöitä kahdelle sopuisalle aikuiselle ja jos itse joutuisin siivoamaan, rankkaa olisi.
Keittiö, olohuone, makuuhuone, vierashuone ja kylpyhuone + tilava eteishalli. Neliöitä en tarkkaan tiedä eli en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 15:23

ylhäällä kakshuonetta ja wc ... alhaalla samanverran sekä keittiö , wc jossa myöskin tuollainne talvisauna .. sähköllä toimiva siis ..ja pieni , mut sopii kolme kuitenkin lauteille istuskeleen ...sekä lasiterassi , jota nyt pidetään kylmiltään , mut ja jos tässä koht alan laittaa siemenii multiin ja itumaan ikkunanlaudoille niin silloin siellä on patteri käytös .. pihas saunamökki , jossa takkahuone.... ylhäällä maakutilat ja puillalämpiävä saunatila se on kans alhaalla ...siivoomista ihan tarpeex .. , mut tekee sen minkä jakselee... en ota paineita moisista , kun kuitenkin kehtaan oven avata vaikka jokunen pölyvillakoira saattaakin juosta jostain kolostaan ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 15:37

2h + keittiö parvekkeen kera...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 17:08

Voi hurja. Meillä on asuinpinta-alaa 153 neliötä. Neljä huonetta ja keittiö.Kaksistaan asustelemme mieheni kanssa. Saa olla omissa oloissaan, jos on tarve.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 19:00

n. 50 m2 / hlö , hyvin näyttäisi piisaavan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 19:05

Minulla on ns, tupakeittiöasunto, siis yksiö saunalla jota en käytä. Parvke on lasitettu iso.
Neliöitö ei ole kuin 35,5, mutta kyllä hyvin mahdun ja saan joka päivä siivota, kun aurinko
paistaa kun huusholli on samojen seinien sisällä. Kallis keskellä kaupunkia uusitalo, joten haluan
hakea halvempaa korteeria ja ehkä se onnistuu. turhia neliöitä sauna ja parveke.
No saanhan niihin turhaa roinaa ainakin saunaa pidän varastona. Parveketta ei voi ihan siksak kunnossa
pitää, näkyy yläpuolen naapureilla. Tyydytääkö selvitys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 22:47

44 m2 per asukas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 23:17

liian vähän mielestäni.mutta mistä se lääni löytyis että riíttäs.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 05:58

sisätilat passelit, iso parveke, joka sitten taas enemmän käytössä, kun mennään kevättä ja kesää kohti......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2011 - 12:14

Tarpeeksi yhdelle ihmiselle. 43,5 neliötä. Pienemmässäkin olen asunut ja hyvin mahtui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 12:45

180 m2. Neljä makuuhuonetta, olhuone, keittiö, aula ja pesutilat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 14:05

en tiiä neliöistä mutta hyvän kokonen talo, riittävän iso

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:08

Vaivaiset 125 neliötä sisätiloissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:31

Noin reipas sata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 22:35

Rivarikaksio 60 neliööö...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 12:17

Meillä on 167 neliötä kolmessa kerroksessa yhteensä, omakotitalossa asumme.