Luonnonvoimat ovat jälleen puhuneet ulkomailla. Missä ja mitä on tapahtunut?

Lisätty: 22.02.2011 - 10:36

On se kummallista. Minäkin tänä aamuna aikaisin katselin matkakuvia juuri ko. paikasta ja kohta alkoi kuulua radiosta uutisia siellä olleesta maanjäristyksestä. Toivottavasti ketään suomalaisia ei ole loukkaantunut.

Avainsanat: tuho

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2011 - 09:24

koko aamun olen koittanut saada yhteyttä erääseen läheiseen joka matkusti Uuteen-Seelantiin viikko sitten, toistaiseksi en ole onnistunut ....

toisilla näyttää olevan ilmeinen taipumus löytää noita luonnonmullistuksia, tämäkin likka on ainakin kolmatta kertaa paikalla kun jotain tuollaista tapahtuu ....

Lisätty: 22.02.2011 - 18:58

varmistui tässä päivän mittaa että turvassa ovat kaikki tutut vaikka ihan niillä kulmilla olivatkin,

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2011 - 08:15

Maanjäristys Uusiseelanti,ainankin 65 kuollutta.Rauha heidän sielulleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:39

Uudessa Seelannissa maanjäristys jälleen, samassa paikassa kuin muutamia kuukausia sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:42

pirunmoisia pakkasia / helteitä, järistyksiä, tulvia - tuntuu että koko pallo on hieman sekaisin. kohta saadaan tähtiä niskaan..........
ehkäpä nyt on se aikajatkumon hetki että paljon tapahtuu? ehkäpä näitä on ollut paljon samassa sykkyrässä joskus aikojen alussakin ( ja vähän siinä välissä ) mutta niistähän me ei tiedetä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:44

Täällä on nyt pakkasta -11.1 et ei enää kova pakkanen mutta viima käy joka tekee ilman kylmemmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 10:32

Uuden- Seelannin tuhoisa maanjäristys tappoi ihmisiä 65, luku saattaapi nousta tuosta ,Chistehurchissa,aamulla varhain suomenaikaan.Siellä täysi kaaos menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 10:35

Luonnonvoimat ovat varhain tänä aamuna järkyttäneet Uuden-Seelannin Chritstchurchin kaupungin rauhaa varhain tänä aamuna . Kaupunki on luonnollisesti kaaoksessa. Kaikki on pysähdykissä lähes
kokonaan. Kuolleita on ainakin noin 65.
Uudessa-Seelannissa on maanjäristyksiä noin 14000 vuodessa, joista noin 20 yltää voimakkuudellaan
5 Richteriin.
Kyllä se on Jumalan onni, että meillä ei vielä ole ollut maanjäristyksiä tai mitään kauheampia
tapahtumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 10:41

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...2_ul.shtml

Taas on tuo maanjäristys iskenyt...

kerran on itsekin tuon kokenut Rodoksella 2008 heinäkuussa...

Lisätty: 22.02.2011 - 10:42

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...33830.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 19:29

Onhan siellä suunnalla niitä luonnonmullistuksia riittänyt: Australiassa oli tulvat ja hirmumysrky. Nyt Australiasta kaakkoon päin oleva Uusi-Seelanti maanjäristyksen kourissa. Kyseessä ei liene aivan normaalitiheys tällaisille ilmiöille. Mitähän vielä on tulossa?

Suomessakin viime kesänä pari myrskyä ylitti (asta, veera) valtakunnan. Pari kylmää ja runsaslumista talvea peräjälkeen. Ei sekään mahdu normaalien sääolojen puitteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 20:10

Oli järkyttävä uutinen taas lukea Uuden-seelannin maanjäristys..missä kuoli 65 ihmistä..Suomalaisia turesteja oli myös siellä..toivon mukaan kaikki säilyi hengissä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 22:52

Äiti maa taitaa uudelleenjärjestyä. Tällä kertaa rytisi Uusi Seelannissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2011 - 12:29

Maanjäristyksestä lehdet kirjoittelevat ja kuolonuhreja löytyy lisää. Kamalaa menoa nykyisin. Mikä maapalloa vaivaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:05

Me täällä maristaan pakkasista kun muualla ihmiset kuolee tuollaisten katastrofien takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:30

Uudessa-Seelannissa on jyristellyt, harmillisia nämä luonnon oikut.