Kylmää aamua täältä meiltä päin. Mittari näyttää taas -33,5..hrrrr..Miten on muualla? Hyvää päivän alkua vaan kaikille.

Avainsanat: pakkanen jatkuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2011 - 15:51

-26,2 oli meillä tänä aamuna Itä-Suomessa Kuopiossa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Onneksi nyt on jo lauhempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.02.2011 - 07:50

Lunnikast päivää vaan itse kullekin säädylle!-28astetta Mouhijärvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 08:10

Lappeenrantaan on tullut melkein kevät,tänäaamuna mittarissa oli enää -15C,en ollut uskoa silmiäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 08:52

Lounais-suomessa -14.3 astetta ja lämpenemään päin. Täältä päin ne lämpimämmät säätkin sinne tulevat. Odotelkaa vaan ihan rauhallisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:15

hävisin nuolle sun lukemille , huomentaa vaan.
- 28C vielä tähänki aikahan. riittääs jo nämä pakkaaset. ja lumentulo. suuri vääryys jottaTuruus ja Lappeenrannas niin lämmintä, mutta kyllä tännekki kesä tuloo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:34

Kouvolassa aamu 7:ltä vaan -16 C. Kevät tulossa........ainakin ensiviikolla. kun mökille mennään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:40

Helsingissä -14 aamulla, mutta viima lisää pakkasen purevuutta huomattavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:43

voisin ihan itkeä onnesta kun aamulla oli vajaa 20 miinusta!! ehkä mun toiveet on toteutumassa ja rupean sulamaan. olen meinaan nyttenkin sisätiloissa mutta aivan jääääääässssäääääää. hitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 10:36

Meillä ei niin kylmä nyt taasen olekkaan 15- näytti mittari.Nyt tämä hetki on 13- ja tuntuupi mukavalle. Lunta leijailee jostain kauniisti alaspäin, puiden oksilta kuura visiin putolee.Ei kaipaisi 10- enempää jo pikkulintusetkin ihan pökkeröisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 10:37

13 näyttää nyt mittari joten ei kylmä jos ei lämminkään sää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 18:55

kertovat että aamulla pakkasta oli reilut parikymmentä, päivän mittaan kipusi lähelle kymmentä, sisätiloissa vietty tasaisen lämmintä päivää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 19:07

33 asteeseen heräsin kun kävin pika, pika käynnillä verannalla.
Päivällä oli jo siedettävää. tämä on vastapaino helle kesälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 20:33

-14 oli aamusta,tuntui ihan ihmeeliseltä..että onko totta..Hiljaista lumisadetta päivällä todella kauniin näköistä. Aurinko alkoi myös iltapäivällä paistamaa..Uimahallilta läksin klo17,15 oli vielä valoisaa..totetisin ihanaa päivät pidentyy,että kevät lähestyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2011 - 12:32

Tällä hetkellä vain -11,5. Kyllä se kevät tulee, uskokaa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.02.2011 - 14:06

aamulla näytti -21, nyt -16.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:04

Meinasi nuoskanpuolelle heittää kelit. Enää ei ollut kuin parisenkymmentä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:28

Tänään perjantai aamupäivänä -17, tuntuu jo lämpimältä.