Laskiaispullan täytteet, kumpi on suosikkisi; mantelimassa vai kermavaahto-hillotäyte?

Avainsanat: laskiaispulla täyte

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.02.2011 - 10:06

Mantelimassaa ja kermavaahtoa! Teen pullan kannesta todellisen herkkupalan; kaivan mantelimassaa alapuolelta ja levitän kannelle, kermavaahtoa vielä päälle ja mahtava suupala on valmis :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 20:57

Molemmat on kyllä hyviä,mutta jos mie pääsen valitsemaan,niin valitsen mantelimassan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 21:00

Minä valitsen kermavaaahdon ja hillon, mikäli on mahdollista. Ei mantelimassakaan huono ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 21:05

Tämä mantelille allerginen vastaa kermavaahtoa ja hilloa kiitos ! Kuulemma toinenkin namia olisi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 21:22

Kyllä mielummin kermavaahtoa ja hilloa..
Mantelimassan kanssa menee myös..kakkos vaihoehtona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 21:31

Mansikka tai vadelma kermalla.Vierastan tuota mantelimassaa.Joskus vahingossa joku vaan tuo sellaistakin joskus,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 21:41

Kyllä se minunkin suuni maistaa se kermavaahdon ja mansikkahilloin maun paremmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 22:08

Kiitos kumpikin joko erikseen tai vaikka yhdessäkin käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 23:47

Kermavaahto ja hillo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 00:08

Mantelilla ja kermavaahdolla tietty, mielestäni se ainoa oikea laskiaispulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 06:49

Hyvä hillo + kermavaahto, kiitos ja nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 07:08

Ei todellakaan hillo vaan kunnon perinteinen Mantelimassa täytteellä ( manteli nam nam mun herkku)..
Mieheni ei taas mantelia suuhunsa pistä joten hän suosii hilloa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:08

hillo on parempi -mutten manteliakaan pois suusta sylje ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:35

Kerma+hillo, mutta pullat ovat kieltolistalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:45

Kyllä se on kermavaahto ja hillo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 10:26

en tykkää kummastakaan. hyvin harvoin pullaa suuhuni pistän.
- avomies tykkäis varmaan molemmista.
omat leipomukset kyllä testaan. mutta yleensä joutuvat pullat sun muut pakkasen kiroihin pakastimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 12:47

Pelkkää mantelimassaa voisin maistella, ja kerman kanssa. Pullan jätän muille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 15:52

Meidän perhe suosii tuota kermavaahto-hillo täytettä.
Molemmat kuitenkin mielestäni todella hyviä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2011 - 12:38

Kermavaahto ja hillo se olisi, jos söisin laskiaispullia, mutta kun en syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:01

Kermavaahtoa ja hilloa ei mikään korvaa minun pullissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:27

Kermavaahto on parempaa, ja kun sitä on paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 12:21

Minä pidän kermavaahto-hillo täytteestä, tein nyt viikonloppuna niitä jo , vaikka laskiainen on vasta maaliskuussa, silloin pitää niitä taas tehdä.