Tekeekö sinun mielesi jotain uutta kotiasi?

Minun tekee mieleni uusia rullaverhot,ovat aika vanhat ja kulahtaneet.

Avainsanat: rullaverhot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 20:28

Makuuhuoneen remontista haaveilen,ja sitä vanhaa makuuhuoneen kalustoa kunnostettuna.

Kysyjän kommentti

Ne on varmasti kauniit sängyt ne vanhat:

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 19:40

Kevättä rinnassa siis muillakin? Muutamat viherkasvini saivat tänään uudet mullat.Keittiö sai kevyemmät verhot.Lattialle, kun vielä saisi kauniin laminaattipinnan, niin olisi aika nättiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 20:28

nyt tekis niin mieli saada nuo ikkunat puhtaax,mut ulkona niin kylmä ,ettei niit raaski repii auki ,sit kesäset merelliset raikkaat verhot ja muutenkin saada valoa tänne ...eli päivittää tyynyjä ja päiväpeittoja ,mut mut kun nuo akkunat ensin ennen muuta ....:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 20:30

varmaan kohta saan ne kaivatut verhot olohuoneeseen. tanko on jo, kangas on jo, malli on jo. vain talviloma puuttuu - mutta sekin alkaa torstaina

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 21:34

Ainahan mieleni tekevi mutta mitä se onkin eri juttu.Aina sitä kiusauksia tahtoopi olla. Minulla kummittelee mieliteko tuohon omaan rakkaaseen.

Lisätty: 21.02.2011 - 21:34

Kevättä rinnassa niinkuin pikkulinnulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 21:47

Uusi rullilla oleva tuoli netin eteen, Sellaisen jonka saisin lukita. Vanha on jo tämä ja
luiskahdin tämän kanssa viimeviikolla selälleni,kun kurkotin jotain ja tuoli meni pehvan takaa
menojaan. Lääkäri käynti ja paketissa nyt.Kyllä tavallinen tuolikin kävisi, jos se olisi hiukka korkeampi kuin ruokapöytättuolit.
-En nyt muuta haaveile kun ajattelen muuttoa pienempääm ensi kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 22:04

Verhonvaihtoviikkoja kaavailen, ei tahdo löytyä juuri sellaisia, jotka mielessä väikkyy....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 22:13

Keittiöön mielisin pienemmän, jatkettavan ruokapöydän, kun väki on vähentynyt. Tuolia voisi olla vaikka kahdeksan sijoitettavaksi myös muihin huoneisiin. Nykyinen massiivinen mäntypöytä on liian suuri kahden hengen talouteen. Taitaa jäädä haaveeksi. Nykyinen kyllä ajaa asiansa ja siinä on muistoja lapsien koheltamisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 23:52

Aina! Sisustaminen on ihanaa. Ei tuu nyt mieleen jotai tiettyä juttua mutta tekee mieli kaikkea kivaa uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 00:14

Muutimme viime kesänä, joten yhtä ja toista on pakostakin tullut hankittua. Uusia verhoja kuitenkin havittelen, jahka olen saanut ikkunanpokat maalattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 06:52

No ei mitään erikoista, mutta makkariin olis kiva saada jossain vaiheessa liukuovelliset vaatekaapit. Entisissä ei pysy ovet kiinni ja joskus hermostun paukkamaan niiden kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 07:04

Olohuoneen verhot nyt kevääksi haluan uudet, aikansa kutakin värit vaihtoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:37

Kaikki menee uusiksi, kun tulee uusi talo valmiiksi.......siis vasta ensi vuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 10:43

Ei tee mieli uutta kotia... mutta ei nykyiseenkään mitään uutta ja radikaalia. Saattaa olla että yhteen huoneeseen löytyy uudet pellavaverhot Vilnasta, talvella valikoima oli vähän suppea, ehkä huhtikuussa lykästää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 12:53

Joo.. tekee.. takapihalle valokatetta jotta se saataisiin kokonaisuudessaan suojaan auringonpaahteelta ja sateelta. Tämä toiveeni saattaa toteutua ensi kesänä. Meillä on nimittäin ollut perheen kanssa jo alustavasti puhetta siitä, että siirtäisimme siellä olevan markiisin toiselle puolelle teranssia ja kattaisimme avoimeksi jäävän tilan valokatteella heti kun aputyövoimaa on moiseen saatavilla. Ensi kesäksi sitä on ehkä luvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2011 - 12:42

Ei tee ja vanhastakin pitäisi päästä eroon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 21:00

Minun tekee mieli kokonaan uutta kotia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.02.2011 - 10:27

Kyllä, mutta vaikea toteuttaa kun on tilanahtaus, ja vanhoja ei raaski hävittää. Kaikkea kaunista tekee mieli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 12:25

Ei tee mitään uutta mieli, minulla on mieleiseni koti ja tulee huusholli liian täyteen jos jotain vielä ostelisin.