Menin lapsuudenystäväni kanssa kahvilaan kahville. Tunnin jälkeen piti erota. Emme huomanneet kahvia tilatakaan. Onko tuttua?

Avainsanat: lapsuudenystävän tapaaminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 20:20

No jopa teillä juttua riitti, mutta että ihan kahvit unohditte..
Sen kyllä muistan tilata....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 19:34

Kyllä mie kahvit muistan tilata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 20:32

Ei ole tuttua,jos kaville menen kyllä kahvit muitan tilata.
Sitten voi seurustella vapaasti kupposen ääressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 21:17

Voi niin tuttua tuo! Sitä ei malta innostukseltaan aina keskittyä muuta, kun olennaiseen, eli jutteluun ja ne kahvit saattavat siinä hötäkässä sitten jäädä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 21:36

Niinkin siinä voipi käväistä. No tuli tärkein hoidettua. Ei muutakun, uusi tapaaminen .Se kertoo siitä liian lyhyestä ajasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 21:49

No on siinä "kilpalaulannasta" ollut kyse, kun kaffee kuppi ei tullut mieleen.
Eikö siinä suukin kuivunut jo rakoille. Viimeksi siinä vaiheessa olisi voinut muistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 23:54

Itseasiassa ei ole tuttua.:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 00:18

Olen parin viime viikon sisään tavannut kaksi erittäin rakasta nuoruuden ystävääni; toisen sattumalta tavaratalossa ja toisen kanssa olemme soitelleet silloin tällöin. Hassua, vaikka emme ole tavanneet aikoihin, alkaa juttu kuin olisimme vasta eilen jutelleet. Mahtavaa. Heistä toisen kanssa aiomme aktivoida tanssiharrastuksen, meidän molempien intohimon aivan sieltä teini-iästä saakka. Vau!

Niin, voin aivan hyvin kuvitella, että siinä unohtuu arkipäivän asiat kuten kahvin tilaaminen, kun päästään oikein nokikkain juttelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 06:54

Voin hyvin kuvitella kahvin unohtuneen. Ehkäpä tapaatte pian uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:30

No voihan kanssa...!! Jos menen kahville tai ravintolaan syömään, kyllä tilaaminen on se ensimmäinen asia. Täällä meillä päin ei tuota pääse tapahtumaan, kahviloissa on joko pöytiintarjoilu tai itsepalvelupaikoissakin tarjoilija tulee kysymään jos on neuvottomana eikä oikein osaa ottaa mitään.
Tuo oli kyllä hyvä vitsi!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:47

Aika hassua ei minulle ole käynyt noin.Koska ostan ensin kahvit ja sitten juttelemme. Mutta sinulle kävi vain juttelu tällä kertaa voi voi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.02.2011 - 12:44

Ei ole tuttua. Ensin sen kahvin tilaan ja sitten alkaa keskustelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 20:59

Teillä on ollut niin tiivistunnelmainen tapaaminen, että maailma ympäriltänne on kaikonnut silloin.
Minä tapaan harvoin ystäviä kahviloissa ja silloinkin pidän huolen että saan kupposen kuumaa suun kostuttamiseksi.