Mitä merkitystä egybtiläisille on green horsemanilla? ja mikä on green horseman?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 19:28

Egypti on aina ollut paikka mysteeri, mutta tämä mysteeri oli kiinni nauhalla. Myöhään torstaina, MSNBC näytti kuvia Tahrir Squaren kattaa viimeisimmistä tapahtumista Egyptin tilanteesta, kun yhtäkkiä vihertävä hevosen kanssa ratsastajan karkuun ilmestyi tyhjästä. Outo esiintyminen oli todennäköisesti vain linssin heijastuksia, heijastaa palo kuin kamera liikkuu.

Google tämän käänsi.

Lähteet:
translate.google.fi/translat...rmd%3Divns

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 18:30

Mielenkiintoinen Anomaly at Egyptin Vastalauseet: Vihreä Ratsumies tai heijastus Flames?

translate.google.fi/translat...om-Flames-

Lisätty: 21.02.2011 - 18:32

Topic: Green horseman on a video during Eygpt protest Aihe: Vihreä hevosmies on videon aikana Eygpt protesti

translate.google.fi/translat...age%3Dlast

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 00:31

www.flixya.com/video/4072268...n-in-Egypt
Tarkoitatko Ilmestyskirjan 6:1, jossa kerrotaan neljän sinetin avaamisesta? Ensin tulevat valkoinen, punainen ja musta ratsu. Näitä seuraa hallavahevonen, jonka selässä istuu Kuolema. Kuolema on green horseman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 10:50

Egyptin asioista en paljoakaan tiedä, en ole kiinnsotunut ko. maasta. Ja vieläkin vähemmän nyt kun tiedotusvälineet syytävät Egyptiä, Libyaa jne joka uutislähetyksessä. Olisko kyse jostain mellakointiin liittyvästä asiasta eli on ratsastettu hevosella väkijoukossa, mutta ei mikään hevonen vihreä ole, ei ratsastajakaan ,väri-ilmiö on tullut jostain valolähteestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 12:51

Olen huomenna lähdössä Egyptiin, sillä siellä on talvikotini. Mitään vihreitä hevosmiehiä en ole siellä nähnyt, toivottavasti en näekään. Punaisenmeren turkoosit vivahteet riittävät väriskaalaksi, sen tuijotteluun en väsy koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.02.2011 - 17:39

vaikka täällä yllätoisin väitetään, niin kyllä niitä vihreitä hevosiakin on,
ainakin jos uskomme mitä Marcel Aymé kertoo, ja miksi emme uskoisi ....

Marcel Aymé : Vihreä tamma (La jument verte)

.... hulvatonta ja terävää satiiria, mutta kirjoitettu hyvällä sydämellä ....