Pakkasta -25.Kuinka kauan pidän autoani lämmitysjohdossa ennen ajamaan lähtemistä?

Auto pari vuotta vanha Auris.

Avainsanat: lämmitysjohto auris pakkanen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 19:22

Ei se mtään haittaa vaikka pitäisit kauemminkin kuin tuon pari tuntia.

Kysyjän kommentti

Meitin Toyota Auris kiittää vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 14:04

Minä pidän aina kaksi tuntia, muista en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 14:07

–Auton lämmittämiseen lohkolämmittimellä riittää 1–2 tuntia pakkasella.
www.sss.fi/autoilunmaailma/181954.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 14:34

Parisen tuntia......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 17:14

1-2 eiköhän hörähdä.Sekin yksilöllistä. Toiset pitää liekassa aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 18:09

1.2 tuntia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 18:47

parisen tuntia. Mielestäni yli -10 asteen lämpötilassa lämmittäminen on turhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 19:20

Keskiarvo on varmaan tuo kaksi tuntia. Taloyhtiöissö on tuo aika kun virtaa on yhtämittaa saatavissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 20:50

Kyllä se 2 tuntia voi hyvin olla lämmityksessä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 23:18

Sitten vasta kotioloissa sähköä jos ei muuten suostu! 16 vuotta vanha Carina €.
Ei ole sellaisia kylmiä ollut etteikö liikkelle pääsis.
Tosin oli testissä lentoasemalla räntäsateessa vajaan viikon ja ei heti lähtenyt. Sytytysjohdoissa oli komia ilotulitus startatessa. Kosteudenpoisto spreytä niin johan tömähti käyntiin.
Ostin kyllä uudet johtimet ja jakajan kannen ettei tarvitsis sumussa ja sateessa konepeltiä nostella.
Kunnon voiteluöjy syksyllä koneeseen niin sillä pärjää eläkeläisen ajoilla seuraavaan syksyyn. Penkeissä on peränlämmittimet jos kylmältä tuntuu.
Sähkölasku on tarpeeksi suuri ilman tuollaisia tuhlauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 23:57

1h

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 20:53

Tunnin vähintään minäkin pitäisin, mutta meidän isi sanoo ettei tarvitse - puoli tuntia riittää. Ja meidän isi tietää paremmin kuin naapurin isi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 23:47

Parisen tuntia pidän, mutten tiedä kyllä oikeaa aikaa.