Timppa pyysi kertomaan terveisiä....että kaipaa kovasti napsulaisia!!

Odottaa kovasti hetkeä,että on itse taas napsussa mukana..
Maaliskuulle luvattu kaihileikkaus..

Lisätty: 02.03.2011 - 00:38

Kiitos kaikille vastanneille..Terveiset menevät takaisin Timpalle..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 10:18

Timpalle onnea kaihileikkaukseen ja tervetuloa pian takaisin Napsuun!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 10:58

Ja minä kun luulin Timpan muuttaneen sinne Veijon Essolle, josta hän vastauksissaan usein mainitsee.
Onnistumista toivon Timpan leikkaukselle ja muutenkin kaikkea hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 11:37

kiitos terveisistä ja kerro Timpalle terveiset! kaikkea hyvää hänelle!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 13:33

Voi kiitos ja välitäthän meiltä kaikilta hänelle lämpöiset terveiset. Ikävä on ollut Timppaa. Onnea leikkaukseen. Hyvin ne onnistuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 13:53

Timpalle vaan terkkuja ja onnea kaihileikkaukseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 17:17

Pakkasterveisiä Timpalle. Kyllä kovasti on kaivattu.Onnea kaikkeen paranemiseen.Elämässä eteenpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 17:23

Ihanaa kuulla Timpan toiveista napsuun tulosta. Kyllä kaihieikkaukset yleensä hyvin menee, itseltänkin
on molemmista silmistä poistettu ja vielä ns. jälkikaihet.
Viehän terveisiä Liisukka hänelle. Odotellaan kuin kevättä tulevaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 19:29

Kiitos terveisistä Timpalle ja niin mekin olemme kaivanneet hätä Napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 20:31

olipa hauska kuulla timppasta onnea leikkaukseen ja teretulemax ,kuhan tervehtyy ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 00:33

Minäkin kaipaan Timppaa! Onnea kaihileikkaukseen ja pikaista tervehtymistä ja palaamista Napsun ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:48

kerroppa Timpalle takasi terkkuja !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:55

Kerroppa Timpalle takaisin terveisiä minulta.Sekä myöskin paranemisia sinne. leikkauksesta tervetymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 10:17

Lämpimät terveiset ja tzemiä Timpalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 12:53

Terveisiä Timpalle, ja parenemisia leikkauksen jälkeen! Toivottavasti kaikki menee hyvin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 20:52

Kiitä Timppaa terveisistä ja vie terveiset sekä pikaiset toipumiset -toivotukset kaikin puolin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 23:46

Kerro Timpalle terveiseni, ja toivota minultakin onnea leikkaukseen.