Mikä ja missä on tapahtuma "Hidasta valoa"?

Avainsanat: tapahtuma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 09:28

Hidasta valoa -näyttely 1. 3. asti Amassa. Kaisaleena Halinen ottaa veistoksillaan ja installaatioillaan kantaa ympäristöongelmiin. Rikhardinkatu 1,Hesassa, avoinna ti–pe klo 11–17, la–su 12–16.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 10:29

Hidasta valoa piisirulla? Vuonna 1999.
www.prosessori.fi/uutiset/uu...p?id=47828

Lähteet:
prosessori

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 14:00

Hidasta valoa -näyttely 1. 3. asti Amassa. Kaisaleena Halinen ottaa veistoksillaan ja installaatioillaan kantaa ympäristöongelmiin. Rikhardinkatu 1, avoinna ti–pe klo 11–17, la–su 12–16.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 17:53

Yksityisgalleria Ama, Rikhardinkatu 1 Helsingissä on Kaisaleena Halisen näyttelytilana 1.3.2011 asti.
Teoksellaan Hiljaista valoa hän ottaa kantaa ympäristöongelmiin.
Turunen on Turun tyttätiä, mutta asuu ja tyäökentelee nykyisin Espoossa.
Kuvataiteilija on tunnettu suurista tilateoksistaan.

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 21:43

Minä katselen sirkkaliisan hiirulaisia, täällä vaan.Ajatelen, olisiko nuokin hittaassa valossa.Kaitse näyttely on niinkuin sen kertoopi sirkkaliisa ystäväin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 20:45

Hidas sytytys meikälikalla. Auttaisikohan valot siihen. On jälleen turhan kaukana täältä Savon seljiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 23:41

1. Hidasta valoa -näyttely 1. 3. asti Amassa. Kaisaleena Halinen ottaa veistoksillaan ja installaatioillaan kantaa ympäristöongelmiin. Rikhardinkatu 1, avoinna ti–pe klo 11–17, la–su 12–16.