Huomenta napsut ja hyvää alkavaa viikkoa. Keittääkö kukaan muu kahvia percolatorilla?

Lisätty: 21.02.2011 - 08:06

Oli taas reissussa mukana ja nyt tavallinen suodatinkahvi ei enää maistu. Aromikeitin tekee todella hyvän kahvin pannujauhatuksesta.

Lisätty: 21.02.2011 - 09:16

Kuulehan kissaäiti: eikös teidän suunnilta kesäisin pääse vaikka risteilemällä Pietariin? Semmoinen on suunnitelmissa joten kissaäidin kahvitarjous kiinnostaa..

Avainsanat: keitin aromi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 20:42

Tutuilla oli sellainen ja kyllä sillä saikin hyvää kahvia.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.02.2011 - 08:54

Huometa Mariaana,mie keitän kahvin tavallisella kahvikeittimellä merkiltään Bosch on viimekesänä ostettu ja hyvin pidetty.Miulla on myös Mocca master se on uusi sain sen lahjaksi,mutta vielä en ole sitä käyttänyt.Hyvän ja maistuvan kahvin keittäisin siullekkin,jos oisit lähempänä.Hyvä lupailla,kun välimatkamme on satoja kilometrejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 09:32

huomenta aurinkoiisesta pakkasaamusta.
tädilläni on percolaattori, mutta jo kauan ollut käyttämättömänä hänellä. hyvää kahvia hän sillä keitteli.
tavallisemmin suodattelen normi kahvikeittimellä, joskus huvikseni Grönlannista tuomallani Bodum- männällisellä kahvikeittimellä. silläkin tulee hyvää kahvia.

kesällä siintää mielessä Kissaäidin kahvikekkerit!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 10:01

Minulla on tuollainen percolator. Äitini sen joskus aikoinaan osti lahjaksi. Hyväksi koettu peli, joka on useasti pitemmillä reissuilla mukana. Pannujauhatuskahvia siinä pitää käyttää, muuten menee velliksi. Kotioloissa käytän uudehkoa Mocca Masteria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 10:35

Huomenta vaan Mariaana..vaikka aamu kyllä alkaa olemaan ohi..Kyllä minäkin keitän kahvit ihan Bosch kahvikeittimellä..olen siintä tykännyt,kun on irroitettva vesisäiliö...helppo laskea vedet suoraan säiliöön..
Mokka Masteria olen kyllä harkinnut,kun uutta menen ostamaan.

Jos Pietariin lähdet risteilemään..anna ilmi lähtöpäivä napsussa...vaikka meitä lähtisi muitakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 10:48

Mää juon Mocca Masterilla keitettyä kahavia, paras kahavinkeitin ehottomasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 13:54

Tulee juotua kahvia ihan normaalikeittimellä...
Mutta paras on ihan kunnon pöönä kaffet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 17:30

Tulee keitettyä ihan tavallisella kahvin keittimellä. Oikein vanha sellainen.Mutta hyvät liiankin hyvät kahvit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 17:56

Tavallinen kahvinkeitin on minullakin käytössä. Harvoin itselle keitän, olen niin pirun nuuka, mutta
vieraat saa kunnon sumpit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 09:49

anoppi keittelee sellasella. ihan on hyvää kahvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 23:35

Heissan Marjaana, minun huushollistani löytyy se tavallinen keitin. Tuolla tulee varmasti hyvää.