menossa Kanarialle huhtikuussa, onko kellään kokemuksia Marieta hotellista puolihoidolla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.02.2011 - 23:24

Tuo hotelli ei ole sen paremmin tuttu, mutta on ainakin hyvällä paikalla.Itse en puolihoitoa ottaisi.Paikkakunnalla todella hyviä ja monipuolisia ruokapaikkoja ja saa syödä juuri silloin, kun on nälkä,eikä tarvitse kelloa kytätä, että tarviiko taas mennä hotellille, kun on jo ruoka aika. Edes pienen lapsen kanssa en pitänyt puolihoidosta...
Suosittelen syömistä sellaisissa paikoissa, joissa paikalliset syövät.En myöskään söisi paikassa, jossa on monta pöytäliinaa päällekäin.Kertoo siitä, että hinnat ovat korkeammat, mutta ruoka ei yhtään sen parempaa, kun muuallakaan....Ja jos omistajalla on aikaa lakaista lattioita murusista ja roskista koko ajan... Ei ole syöjiä, eikä kiirettäkään.
Toivottelen hyvää Kanarian matkaa teille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2011 - 17:41

keskustelu.suomi24.fi/node/9332280

tässä keskusteluun kysymyksestäsi... samaa joku muukin kysyy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 20:07

Omaa kokemusta ei ole, mutta hotelli on ainakin mukavalla paikalla: rannalle on lyhyt matka eikä seutukaan ole niitä hälyisimpiä. Playa del Inglesissä olen ollut kerran puolihoidolla ** hotellissa ja Puerto Ricossa täysihoidolla **** hotellissa ja ero on luonnollisesti valtava. Tuohon 4 tähden hotelliin menemme uudelleenkin, mutta 2 tähden jää käyttämättä - ruoka oli toki kelvollista, mutta ei mitään extraa. Puolihoidossa on toki se hyvä puoli, että voitte käydä syömässä kunnollisessa ravintolassa esim. San Agustinin ostarilla on hyviä ravintoloita, joihin porukka tulee ilta illan jälkeen taksilla Inglesistä saakka. Kovasti kehuvat kreikkalaista ravintolaa (en käynyt, sillä en ole kreikkalaisen ruoan suurimpia ystäviä), mutta loistava italialaisravintola on kakkoskerroksessa spar-ruokakaupasta eteenpäin, samalla puolella viimeinen ravintola. Samassa kerroksessa ja samalla puolella on myös kelvollinen ravintola, jonka nimeä en muista, mutta jossa henkilökunta puhuu myös ruotsia.