Mitä tänään tarjoavat napsun Martat tai Martit ruoaksi perheelleen?

Meillä syödään kaalilaatikkoa mitä eilen tein.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2011 - 11:22

Silakkalooraa näyttää muori värkkäävän.

Kysyjän kommentti

Silakkaloora on hyvää .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2011 - 13:51

Entrecote ja parsakaali.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 15:14

entisen kotikaupunkini tyyliin tamperelaisittain :
mustaamakkaraa lisukkeineen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 16:05

käytiin noutopöydän antimilla kotimatkalla ....kun tulimme caravaan taapamisesta ....sit iltapaa savusiikaa ja keitinmunia....kera salaatinlehtien ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 16:09

Ulkoruokinnassa Enkeliravintolassa Turussa. Suosittelen kunhan täälläpäin vierailette. Pöytävarauskin hoituu vaikka sähköpostilla.

www.enkeliravintola.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 17:02

Lämmitin siskonmakkarakeittoa ja lisäsin siihen koskenlaskijajuustoa. Lisäksi ruisleipää ja maitoa. Jälkkäriksi kahvia ja eilen tehtyjä sitruunamuffinsia. Vieraileva koira söi omia ruokiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2011 - 17:22

Lihakeittoa oli listalla tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 17:49

Illalla vasta syömme jotain kevyttä pientä..
Tänään kun on tullut herkuteltua kakuilla 1 vuotis päivilä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 18:15

Söimme karjalanpaistia, keitetyt perunat, pikku kurkkuja, salaattia ja jälkkäriksi eilistä hedelmärahkaa (rahkana käytin lime-valkosuklaa)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 18:59

Minä elin eilisen ruokalistan mukaan. eikkä tietennii olette sen unohtanut, niin kertaus on opintojen äiti.
Paistoin eilen porsaan selläkettä uunissa ja tänään vain mikrossa lämmitin, sekä herne,maissi,paprika-
pussi mikrossa. Vaniljamansikkavaahtoa olisi vielä, mutta ei tunnu olevan alasmenoa.
Niin ja uutuutena aamupäivällä kokeilin hapankorppurullia ja onnistuivat yli odotusten.
Kun vielä löytäisin pappa4 pehtoorin palttoonappiohjeen, olisin tyytyväinen.
ehkä hän lukasee tämän jos jaksaa ja laittaa minulle ohjeet. Hän kerran niitä mainosti.
Nyt katsotaan kuinka tarkka pappa on olisi asiaa. Tai jos joku muu muistaa sen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 19:41

Tuli syötyä eilistä kesäkurpitsa jauhelihavuokaa..Tein masikoista musta-ja punaherukoista kiiseliä jälkiruuaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 21:59

Kasvissose keittoa savu lohta ja hapanleipää.Marjajugurttia.omista marjoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 22:59

Nakkikeittoa söin tänään ruuaksi. Jälkkärinä oli suklaapiirakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 10:56

Ihan taidetta ja kultuuria ei ruoanlaittoni varmaan ole, vaikka paneudinkin siihen usimmiten ihan kunnolla. Jos eilisestä puhutaan, laitoin lammaspataa ja juuresruukkua, jälkiruoka oli suklaamousse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 12:06

Uunijuureksia ja lihamureketta olisi tarjolla tänään! Niin helppoja tehdä ja suussasulavaa.Tykkää mies,että muksu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 20:34

Me syötiin nakkikeittoa - lämmitti somasti pakkassäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 23:28

Tänään oltiin ulkoruokinnassa, myöhään kotiuduttiin.