Hyvää helmikuun sunnuntaita, kyllä se Herra Pakkanen meitä muistaa. Äkkiä kurkaten 33 astetta.Kuinkas kylmää on muilla ystävillä?

Sunnuntain
somaa suloisuutta

Talvipäivän
tuimissa tuulissa

Pakkaspoika
paukuttaa pianoa

Kuunnellen
kuusikon kuisketta

Hiihtäjä
huokaisee hongikossa

Ajatuksiaan
aavoilla avartaa

Juoksija
jälkiään jättää

Lumihuipuilla
lintuset livertää

Kaukana
kukerrus kuuluu

Ilonhetkien
ihanuutta ilmassa

Sydänten
sopusointua saloilla

Avainsanat: pakkasherran panokset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2011 - 09:08

28- ja 32- Toinen korkeammalta toinen laaksosta.Että kyllä oikein mahtavat on lukemat. Saa nähdä tuleeko aurinko on pilven huttuja taivaalla. Toivottavasti tulisi ,eilen paistoi komiasti iltaan asti. Kyllä oli tähän hetkeen niin sopivaa riimittelyä .Kiitos paljon.Ja hyvää päivän alkua.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle vastauksestasi, korkeitaha n ne luvut ovat olleet jkapuolella.
Minä vietän tänään siis sunnuntaina oikein lötköpäivän, en aio ulkoilla vaikka sää sallisi.
Hyvää sunnuntaita ja kiitos kaikille vastaajlle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.02.2011 - 07:59

olipas soma runo! hyvää sunnuntaita.
kiitos kysymästä, vain -14C.
tämä tieto on havaintoasema: Seinäjoki-Ilmajoki.
näytöllä on pienoisohjelmalätkässä tieto, ei tarvitse ulos autokatoksen nurkalle mennä lämpötilaa katsomaan.
en omista pakkasmittaria, enkä kyllä hellemittariakaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 08:21

Huomenta ja kiitos kivasta runosta. Meillähän on liki "kesäinen" tunnelma sillä mittari näyttää vain - 25. Taitaa uskaltaa jopa nenänsä pistää ulos. Tuntuu lähes lämpimälle -37 asteen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 08:42

Ennen aamukahvin juontia oli -28,5 nyt on 26,3 ,tuli uimahallipäivä,kun ei viitsi ulkona olla..
Taas niin kivasti sirkkaliisan runosuoni kukki...oli ihan aamun piristys..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 08:57

Kiitos runopiristyksestä sirkkaliisa!! Savonlinnassa näyttää mittari -26, vetelen juuri lenkkivaatteita päälle ja ajattelin kokeilla pakkaskestävyyttäni........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 09:02

17 pukkaa näyttämään...

Kiitos sunnuntai runosta!!!

koira ollut lenkillä ja nyt aamukaffen juonti lehden luku...

Marengit pois uunista, ja voileipäkakun koristelu olis nyt aamun aiheena...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 10:27

Nyt meidän mittarissa ei ole,kun - 19C aamulla oli herätessäni -26C aurinko paistaa,mutta vieläkin on liian kylmää ulkoilua ajatellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2011 - 10:58

Nyt on mittari katsomatta, mutta iltapäiväksi lupaili jotain -16. Toivossa elän, että pääsisin käymään ulkona tämän päivän aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 11:27

neljän aikoihin -27,klo7 -20,nyt puolen päivän aikaan -11 ja lunta ripottelee.
Kivat ajatelmat ja sanot ettet ymmärrä taidetta:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 14:02

Ihana runo. Lähden juuri näillä minuuteilla jumppaan ja mittari näyttää -11 astetta, mutta tuulen kanssa -15.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 16:06

Hieman lunta tupruttelee parhaillaan. Pakkaslukemat - 8,1 astetta. Lauhtumaan päin on. Kyllä se leudompi ilmanala sinne Keuruunkin nurkille tulee, kunhan päästämme sen lähtemään täältä lounaisesta suomesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 22:54

Eipä päivällä ollu ku -15 mutta nyt on jo enemmän.n

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 10:51

"Yläkerran herra" taitaa syväjäädyttää meidät ellei säät lauhdu lähiaikoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 20:32

Kaunis runo. Kolmekymmentä näytti mittari aamulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.02.2011 - 23:26

Kylmää on, eikä vain näytä lauhtuvan. Oleskellaan sisällä villasukat jalassa.