MUNAMIES ONKO SUOSIKKISI PUTOUKSEN KILPAILUSTA ?

Mun mielestä en näe mitään hauskaa koko munamiehessä..
Mutta Harjakainen on mun suosikki..

Vaikka todella en koko Putouksen viihdettä useinkaan ymmärrä, menee useimin yli hilseen...tänään katsoin koko ohjelman tiiviisti, ensimmäisen kerran...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2011 - 17:47

Putous on mielestäni hyvää viihdettä.Mahtavia ammattilaisia kaikki sen näyttelijät .Ja mukava nähdä uusiakin naamoja telkkarissa. Munamies on hyvä oivallus, mutten usko sen kantavan kovinkaan pitkälle ohjelman ulkopuolella.Voin olla väärässä, mutta kun Munamies on pidetty ns. kilttinä hahmona, voi jutut loppua piankin kesken.Pikkutuhmana Munamies ei taas mielestäni enää toimi.
Harjakainen on loistava hahmo ja varmasti elää elämäänsä vielä pitkään ohjelman jälkeenkin.Voitti sitten tai ei... Taidan olla itse Harjakaisen kannalla :)

Kysyjän kommentti

Munamies kyllä voitti, mutta kovin pienellä äänierolla 52%- 48% mutta Harjakainen on kyllä suosikkini edelleen..
Munamiehen puheesta kun ei tolkkua saa, mutta onnea hänelle voitosta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 22:46

Minäkin pidän Harjakaisesta, Munamies menettelee. Ihan kelpo viihdettä näiden tositv- juttujen sijaan. Nykyiset viihdeohjelmat eivät oikein nappaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 23:43

Kyllä munamies on suosikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 00:01

Mä en pidä koko ohjelmasta. Televisiosta ei yleensäkään tule minua kiinnostavaa ohjelmaa. Siis todella harvoin. No minä taidan olla marginaalityyppi, jota ei valtasuuntaukset yleensä kiinnosta. Lehtimyyjilläkään ei ole tarjota minulle mitään mielenkiintoista. Ja videovuokraamosta tarttuu tosi harvoin mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 07:40

Harjakainen on kehittynyt koko ajan joskaan eilinen jakso ei ollut mitenkään erikoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 07:59

Ja minä kun en taas ymmärrä mitään koko munamiehestä. tuleehan se pääsiäinen joskus huhtikuussa,
joten värjärään sitten palleroisia kullekin sopivan näköisiä ja kokoisia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 08:26

En seuraa ko.ohjelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 09:58

Kallistun Harjakaisen kannalle.........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 10:29

Minä pidän enemmän tästä harjakaisesta,vaikka pikku muna on kyllä suloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 10:40

Mitähän nuo naiset kasseloo?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 10:45

Onhan se tosi söpö. En ole sitä kun kerran katsellut. Taasen tuli jotain muuta.Meni ohitse minulta. On senverran uutta huumaa,Harjakaista tulee kiinnostuksella seurattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.02.2011 - 10:51

Ei kiinnosta koko Putous. Jonkun verran sitä nähneenä Munamiehen puheesta ei saa mitään selvää, joten ei ole suosikkini kuten ei muutkaan kyseisen ohjelman hahmot. Tuon sortin ohjelmat eivät jaksa kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 12:33

Ei, ei. Minä en munamiehestä niinkään välitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 16:00

Minusta Harjakainen voittaa koko kisan. Munamiehen hommat ei voine "kantaa" loppuun asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.02.2011 - 15:57

Munamies on ihan hauska ja yms. mutta juttuja ei välttämättä riitä niinkuin Harjakaisella, munamies taas on todella söpö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 20:28

En minä koko ohjelmaa muuten katsoisikaan. Ihanan hellyyttävä munanen.