Päiväjärvi ja pilkintä.

Olen Kokkolasta kotoisin ja kysyisin ,että onko tuo päiväjärvi minkälainen paikka?
kalalajeja ym...
ja sitten minne menisin pilkille? Ja Pystyykö Päiväjärvelle mennä pilkille?

Vaihtoehdot pitäis olla noin 10km säteellä kaustarista. Ja sais olla paljon ahventa siellä ,eli hyvä ahven pilkkipaikka.

Omat vaihtoehdot:
Hickarööhön
Ehkä sinne päiväjärvelle.
merelle
Jois lötyis joku istari/metsä-lampi
Voitte myös kertoa noita istarilampia tai metsälampia
Kiitos!

Avainsanat: kalastus pilkintä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 19:48

Ehkäpä voisit kysäistä alan miehiltä Kokkolan suunnalta,
vaikka tykkään pilkillä käydä, en kuitenkaan ole vielä koskaan ollut Kokkolan suunnalla.
täällä enemmän kalastuksesta sielläpäin:
www.kalapaikka.net/kalastus_...okkola.asp

Porin suunnalla Reposaaren edustalla tuli isoja meriaffenia pilkillä!
Niin miksipä ei myös Kokkolan edustalla tulisi .

Lisätty: 20.02.2011 - 07:45

täällä lisää Kokkolan kalapaikoista, vaikka onkin kesäisiä juttuja. josko sieltä jotain vinkkiä saisit myös:
perhorasia.fi/Forum/Thread.t...adID=33757

Näsijärvestä sain taimenen pilkillä, en tykkää toukista, joten pilkin kuorituilla katkaravuilla, taimen ui pinnassa, kun sain pilkin avannosta veteen heti nappas, just ja just sain mahtumaan kairanreiästä sen jäälle ja kiljaisin, kaikki muut pilkkijät tulivat ihastelemaan saalistani. ja tulihan niitä affeniakin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 20:09

www.kalassa.net/keskustelut/...ic=15020.0

ja voit täältäkin kysäistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 20:18

Ainahan kannattaa mennä vaikka kerran koeilemaan..miten kala tärpää..kyllähän niitä kaloja vedessä uiskentelee vähän jokapuolella..