onko kenelläkään kissaa joka hypää sujeusta ikkunasta kun näkee viiksikkään/parrakaan miehen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 19:00

Hauska juttu, ei ole minun näköpiiriini tullut, jospa se on entisessä elämässä ollut jonkun viiksekkään
herran perheessä. Valintoja voi olla monta.

Kysyjän kommentti

kiva vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 19:42

Mulla on kissastani kuva kun on sisällä ikkunalaudalla ja pulu istuu ikkunalaudalla ulkopuolella ovat vierekkäin...

Mutta ei hypi parrakkaan miehen nähdessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 20:02

Mulla on 3 kissaa ja istuuvat ikkunalaudoilla katselee kuutamoon. Seuraa yöelämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 20:21

:D eipä ole sellaista kissaa mulla kun ei oo kissaa ollenkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 20:56

Olen nähnyt kissoja ikkunalaudoilla istumassa..mutta kukaan ei ole sieltä hypännyt..
Nyt kyllä tekisi mieli kissa ottaa..kun koiraa ei enään ole hoidettavana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 10:03

Kaikenlaisia kissoja on perheessämme matkan varrella ollut, mutta ei tällaista......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 12:26

Kissoja kylläkin on, muttei noin viisaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 16:29

Onneksi ei ole, meillä olisi kaikki ikkunat jatkuvasti hajallaan jos tuollaisesta pultteja ottaisi.