Montako GURUa Napsusta löytyy??

Avainsanat: guru

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 18:48

Niin minäkin ajattelin, että kun se gurun merkkipaalu on saavutettu, lopetan.
Vaan en ole malttanut, nyt tosin vastaan vain helpompiin kysymyksiin, joita
ei tarvi kaivaa tuntitolkulla, sieltä monen nauramaasta googlesta.
tääs sarjassa ei ole enään kilpailuviettiä minulla, se guru on tähtäys ja se onnistui.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 16:19

Jaa a pistitpä pahan itse olen hiljattain tullut guruksi ja tilasto arvoni on 28..
voisiko siitä arvailla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 16:24

kautta aikain siis 28 ellei pariin päivään ole uusia syntynyt, tosin noista useampikin on jo siirtynyt "eläkkeelle"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 16:27

On se ihanoo olla guru. Yli 20 meittii lienee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 18:46

Onnea kaikille guruille! Aika vähä kuulostaa olevan guruja. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 19:20

En tiedä monta on minun lisäkseni,varmasti monta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 20:06

24105 pist. en ihan mutta aika pian.Olisin jo, mutta olen ollut hieman innoton napsutteluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 21:01

Kyllä niitä on yli 20 mukana tällähetkellä...ja lisää on tulossa..kohta on bongarikin guru..katsotaan mikä päivä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 22:56

Pianhan Guruja on kolmekymmentä. Kyllähän niitä lisää tulee. Kärkipaikalla oleva vähäviisaskin näkyy lopettaneen napsuttelun saatuaan sata tonnia täyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 16:25

Monia heitä on, itsekin olen kerran kuulunut heihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.03.2011 - 11:22

Ei harmainta aavistusta