Kuka on mielestäsi paras nyt nähty ja näissä karsinnoissa Idols kilpailija?

Mie tykkään siitä Lassista joka on kotoisin Joutsenosta,mutta asuu nykyään Tampereella.

Avainsanat: lassi idols

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 13:20

Joutsenon poika, tulee ehkäpä voittamaan tähän mennessä ei kukaan ole ollut mielestäni hänen veroistaan, on kuin Badding mutta kuuluisuus on kivinen tie ja voi noin herkän pojan sekoittaa.

Muistaisin hänet kerran aikaisemmasta kisasta ei saanut sanaa suustaan on niin ujo..

Kysyjän kommentti

Hyvä juttu,Joutseno kuuluu lappeenrantaan,missä minä asustelen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 15:56

Olen kuullut kerran hänen laulujaan. Aivan ilmiömäinen sävelkorvaStailaamalla pojasta saa vaikka mitä. Käytöskouluun ja se on siinä. Mestari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 16:30

En ole juurikaan seurannut joten en pysty sanomaan kuka on paras. Pitäisi katsoa netistä. Yhden pojan laulun kuulin puolella korvalla ja häön lauloi upeasti...en vain yhtään tiedä kuka oli ja pääsikö jatkoon. Tänä iltana nauran taas vedet silmissä Putousta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 19:01

eipä ole tullut seurattua niitä kilpailuja, joten ei anneta sijojakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 20:09

Olen seuraillut mutta tässävaiheessavielä vaikea arvata. Ovat seuraavissa karsinnoissa aivan toisenlaisia.Mutta sitten rupeaa pikkuhiljaa koveneen.On se jännää esittäjille ja katsojille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 21:06

Ei ole tänävuonna tullut edes seurattua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 12:20

Karsintoja en paljon katsele. Loppukisat sitten aikanaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 16:19

Ei ole vielä erottunut akanaa jyvien joukosta. Sitten vasta kun kilpailu todella lähtee käyntiin saattaa joku nousta sieltä esiin.