Martta-Martti aiheinen kyssäri, olkaa hyvät: mitä ruokaa tänään?

Lisätty: 19.02.2011 - 13:15

Kissaäidin kanssa joskus saletisti natsaa... minä teen porsaankyljykset kasvisten kanssa uuniin, keitety perunat, porkkanaraaste ja jälkkäriksi hedelmärahka.

Lisätty: 20.02.2011 - 07:17

Kiitos linkistä Söitkös pappa4 Kulttuuripääkaupunkimenuun?

Avainsanat: lauantai menu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 22:59

Ulkoruokinnassa Enkeliravintolassa Turussa. Suosittelen kunhan täälläpäin vierailette. Pöytävarauskin hoituu vaikka sähköpostilla.

www.enkeliravintola.fi/

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 12:58

Meinasin just kysyä samaa,mut sie kerkesit.Mie teen nyt justiin kaalilaatikkoa on uunia vaille valmis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 13:01

Makaronilaatikkoa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 13:02

Makkaralasagnea...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 13:16

Karjalanpaistii:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 13:28

Ajattelin paistaa kalaa ja perunoita, jotain jälkkäriä päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:43

VHH:lla mennään: piffiä, keitettyä parsakaalia ja salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 15:14

kalkkunan rintafile sai seurakseen potut ja porkkanat,
menivät tuonne uuniin, niitä vissiin syödään kunhan palaavat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 17:30

Meillä söytiin tänään kesäkurpitsa jauhelihavuokaa..tomaattia juustokuorutus päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 19:04

Minulla uunissa lihaköntti , meni vähän myöhään kun nukahdin.
Vispasin vniljakastiketta ja siihen turkkilaista jogurttia ja mansikoita.
Niillä pitäisi tämä päivä päättuýä, jos tuo possupala nyt paistuu ennen
puoltayötä.
Kyllähän siinä läskit kelluu, mutta juhlitaan nyt vaikka pakkasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 10:57

Pikkuisen tulee myöhässä, mutta ei kait mitään haitannee. Ei tule niin paljoa konenn ääressä oltua.
Tein ison kattilan kasvissosekeittoa sitä syömme vielä tänäänkin hyvän hapanleivän kera.Mehua lasiin.Laiton perunaa ,lanttua, porkkanaa ja maustoin tuorejuustolla.Aivan hyvääja täyttävää. Kallaa on ulkona grillissä paistettu,sitä syöty leivän päällä.Tein kyllä köyhiä ritareita mustikoitten ja vaniljakastikkeen kera.Kahvia tulee juotua ihan liikaa.Tee maistui hyvälle hunajan kansaa.Kalaa syöty koko viikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 16:17

Taisin syödä ihan supisuomalaista ruokaa tuolloin. En nyt vain jaksa muistaa mitä, joten en tulevaisuuteenkaan osaa antaa vinkkiä.