Mitä ruokaa teidän lemmikki kissanne tykkää syödä.Onko monipuolista vaiko joku yksittäinen ruoka vaan.

Mun kisut syö raakaalihaa,pirkka kissanruokia, hilssin ja rojal naksuja,muikkuja,kermaa nyt vähän vähennetty kerman juontia.Annoin niille kasvissose keittoa naksuilla, maistelivat vähän.
Hiiret niiden oikein herkku pala.Koitan antaa jotain uutta, mutta huonolla menestyksellä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 13:18

Kissani syö erikoispapuja,kun kerran tuli virtsaamis ongelmia ja jouduimme turvaantumaan eläinlääkärin apuun.Annamme myös raakaa naudanlihaa,seba anosrasioita ja myös pussiruokaa.Kissamme on runsaasti ylipainoinen painaa yli 10 kg,pitäisi saada laihtumaan,mutta tuntuu olevan vaikeaa pitää lemmikkiä dietillä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 11:38

No ne syö sitä liha ruokaa, muroja, kalaa, kermaa, kissan maitoo....
Ja herkkut niille yleensä on kissoille kuuluvia nameja, nakki/makkara ja kaikki maustamaton liha : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 13:08

Raakaa lihaa, aamulla leikkelettä..
Kuivaruokaa, purkkeja, pusseja . mutta pois merkki Kitekat saa ihottumaa..
kissan maitoa joskus tulee annettua..
Katkarapuja tykkää popsia yös..

Lisätty: 19.02.2011 - 13:09

Kismet ei kalaan koske... sen unohdin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 13:32

Napsuja, eli kuivaruokaa syövät meidän kissat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 14:54

Latz kissanruokaa, luomujauhelihaa, Royal Canin tai Hills kuivamuonaa (auttavat pitämään ihon ja hampaat hyväkuntoisina), raikasta vettä ja silloin tällöin herkkupäivinä katkarapua ja kissan herkkuja pikkupurkeissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 17:00

jos mulla sellainen olisi, opettaisin se himoitsemaan city-kaneja
(yksi tuttava on näin tehnyt)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.02.2011 - 13:58

ne syö melkein kaikenlaista... paitsi että vain tietyn merkin kuivamuona kelpaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 16:11

Itselläni ei ole kissaa, mutta sukulaisella on parikin. Ne syövät kaiken mikä vaan vähänkin näyttää syötävältä.