Nukkuuko henkilökunta laivalla?Muita hauskoja kysymyksiä.

www.iltasanomat.fi/matkat/Lu...18417.html

Avainsanat: kysymyksiä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.02.2011 - 19:44

äitini muinoin 70-luvulla ollut viking linellä töissä. tämä on tosi ;
frouva palelee kannella tuulessa ja jossain vaiheessa on jonkun pakko kysyä että mikset rouva tulisi sisälle ? tähän rouva vastaa ettei voi kun hänellä on kansipaikka...........

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 10:23

Ihania hauskoja kysymyksiä. Nyt voin minäkin taasen hyvin mielin esittää joitain kysymyksiä.Kyllä hymy huuleen tuli, oli iloinen yllätys.Kiitos linkistä.Sait iloiseksi.Hupia .Välillä tulee itselle sellainen tunne, voinko kysyä.Elämää ei sen enempää.

Lisätty: 19.02.2011 - 10:24

Meneekö tämä hissi keulasta ahteriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 10:53

Hauskoja kysymyksiä tosin, tulee mieleen nuo Speden sketsit naisen logiikkaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 11:18

Kiva piristys heti aamusta. :D kiitos linkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 11:50

Runsas määrä ajatuksen "kukkasia". Taisi mennä horsman puolelle. Mukavaa luettavaa. Kiitos vinkistä ja linkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 12:04

Hauskoja kysymyksiä vähän samaan katekooriaan kuuluvia,kun naapurin pikkutyttö kysyi minulta,laitetaanko perunoille vettä,kun ne keitetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 12:26

Huomenta, heh, heh heti hekottaa täällä hän. Arvatkaas kuka esitti faktan?..että kun auton rattia kääntää takapyörät kääntyvät myös....siis eihän ne sujonakaan kurvissa tulla, mitä? häh?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 13:35

Kiitokseni linkistä, hauskaa luettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 15:43

Tämä ei ole risteilykertomus, mutta tositapahtuma Hangon satamassa 80-luvulla. Olimme rantautumassa laituriin, kun viereisestä veneestä tuli daami antamaan ohjeita kuinka rantautua, hän sai upotettua antamiinsa ohjeisiin koko purjehdusslangin. Vaivautunut puoliso tuli kohteliaasti auttamaan veneen kiinnityksessä kuten yleensäkin on tapana. Hetken kuluttua vaimo kipusi ylös veneensä kannelle ilmoittamaan miehelleen, että nyt syömään sillä sisäfileet jäähtyvät ja viini lämpenee. Mies entistäkin nolostuneempana huikkasi hyvästiksi. Kohta nainen tuli tiedustelemaan voisimmeko vaihtaa venepaikkaa heidän tuttaviensa kanssa, sillä kun he olivat maistelemassa konjakkia oli niin ikävää, kun kristallit helisivät pöydillä veneen pohjan ottaessa kiinni. Tässä vaiheessa meidän oli jo hieman vaikeaa pitää pokkaa ja suostuimme ilomielin paikan vaihtoon. =D =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 16:37

tositarina tämäkin, tosin "ilmalaivasta"

istuin jo Kuopioon lähtevässä koneessa kun sisään astui sellainen Justiinan näköinen emäntä joka kovaan ääneen kailotti :

"männeekös tämä linjuri Kuahkoromäkkeen"

johon joku aiemmin saapunut kanssamatkustaja vastasi : "toivottavasti ei"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 17:24

en tiiä mut luulisin et niil on yövuorot

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 18:42

en tiedä kuuluuko tämä näihin hauskoihin kysymyksiin, mutta kerron sen nyt kuiten , sillä tämäkin on tosi meidän kotipiirissä tapahtunut juttu. Menimme mieheni ja 2 ja n. 2 vuotias tytär saunaan ja siinä sitten kun
ilkosillaan oltiin.Birgitta tytär kysyi isältään, että mitä nuo on Sinulla , jotka rihmassa jalkovälissä
roikkuu. No selitä sitä sittem. Nyt tytär täyttää ensikuussa 50 vuotta ja on 3 lasta, joten täytyy hienovaraisesti huomauttaa, joko tiedät, mitä ne rihmat siellä ovat.

Lähteet:
oma muisto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 21:23

Ihan hauskoja juttuja oli..Tyttären tytär laivalla töissä..Joku matkstaja oli kerran kysynyt..miksi laivalla on persmäki??Oli kova myrsky kaveri oli liukunut ,kun oli kaatunut..oli kuulemma silloin kunnon alamäki..kun laiva kallistui..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 16:09

Hauskaa luettavaa. Mitähän kaikkea muuta möläytyksiä on olemassa, varmaan miljoonia.