Mitä mieltä olette yksityisistä pysäköinnin valvojista?

Eduskunnassa näille näytettiin punaista ja niin näytän mjnäkin vaikka parkkisakkoja ei olla saatukkaan.

Avainsanat: pysäköinnin valvonta yksityinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 09:40

kaikenlaista yritteliäisyyttä ja yksityisillä pysäköinninvalvojilla provisiopalkka. aika villiä touhua saattaa olla nuo yksityiset firmat. onkahan kaikki tämän alan liiketoiminta rehellistä ja valvottua.

( sitähän voisi hommata yhden parkkisakon eri firmoilta ja painattaa samanlainen lappu mutta oma tilinnumero tilalle, perustaa oman sivubusineksen , kuinkahan kauan saisi liiketoimintaa harrastaa. )

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.02.2011 - 09:26

Minulle nelkein yks ja sama , voi kyllä olla hyväkin juttu.
Esim. meidän terveyskeskuksen edessä on autot olleet
pysäköityneenä suojatien päälle, joka on parkkipaikan vieressä.
Usen poliisit ovat olleet siellä vahdissa, mutta eihän ne siihen silloin aja
jos päässä joku sääntö muistuu mieleen.Jalankulkijat rämpineet autorivin vierestä
lumihangesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 10:03

Kunnan palveluksessa olevat lappuliisat ja parkkipirkot ovat palkkansa ansainneet.
Kerran taas tapahtui Turussa tietenkin! Lomautettiin kaipungin henkilökuntaa. Tasapuolisuuden vuoksi myös pysäköinnin valvojat. Pieleen meni tuokin säästöyritys ja tappiota tuli. Heh, heh!
Yksityinen pysäköinninvalvonta pistää voitot yrittäjän taskuun. Ei ole oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 10:33

En oikein kannata yksityisiä pysäköinnin valvojia. Kansa kärsii epäreiluista menettelystä, eikä voi valittaa. Maksa pois,olit oikeassa tai väärässä.Eikös verot riitä.Kohta kukaan ei tee enään töitä kun pistetään kaikki niin tiukoille.NYt pitäsi tehdä selkeitä rajauksi kaikiin asioihin. Eikä mitään harhauttamisia.Maksuja lisää, ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 10:51

En kannata yksityistä pysäköinnin valvontaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 11:09

En ota kantaa, mutta ainahan noita yksityisyrittäjiä on.. eri aloilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 11:24

Ei saa kyllä multakaan kannatusta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 12:30

En oikein tiedä. Joukossa saattaa olla taas huijareitakin. Bisnestä, mutta en kannata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 13:39

En kannata, ja sakottaneet ovat minua. Perseestä ovat koko sakki. Jostain syystä sakot ovat paljon kalliimmat kuin oikeiden lappuliisojen kirjoittamat lappuset. En todellakaan kannata yksityistä pysäköinnin valvontaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 16:42

Ei yksityisyyttä tälle alalle, mutta lisää lappuliisoja kaivataan. Meilläpäin tuppaa välillä olemaan vähän liikaa italialaisittain pysäköityjä autoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.02.2011 - 17:05

en tunne yhtään, eivät ole edes kirjeitä kirjoitelleet, joten omakohtaisia kokemuksia ei ole,

mutta kun nyt arvelevat että koko touhu on perustuslain vastaista, niin eiköhän päästetä ne harjoittamaan yritteliäisyyttään jollakin muulla alalla ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 18:27

Miksi pysäköinninvalvojat kestävät haistattelua? -He ovat parkkiintuneita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.02.2011 - 19:47

tiettyihin paikkoihin olis hyvä saada sakkorysä. esmes meitin prisman eteen.
mitä "leveempi ja kalliimpi" auto, sitä varmemmin se on pysäköity jalkakäytävän viereen, vaikka kymmenellä askeleella olis parkkiksella. siinä on vino pino aina autoja - sitten niihin sipsuttaa korkkikset jalassa tai muuten sliipattuna kiireiset immeiset. ei oo kyttyrää tai kampurajalkaa - invamerkistä puhumattakaan. joskus oikein seuraan kun siinä venailen äijää.
ihme on jos lapsiparkin autosta kuoriutuu muita ku se äiti / isä.
laiskaa porukkaa ;). ite jätän mielelläni väljempään paikkaan ja viel parempi jos siinä on kärrynpalautuspiste lähellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.02.2011 - 15:43

Entisiä työkavereita, (tosin kaupungin toimesta) ei kenestäkään pahaa sanottavaa.
Jos hoitaa asiansa hyvin, ei heihin tarvitse hermostua. Laki ja järjestys se olla pitää - vaikka huonompikin.